Stal se mi úraz


 

Vyhodili jste si rameno, zlomili ruku, nebo se doma popálili při vaření? Skončili jste přes noc v nemocnici, nebo se musíte kvůli úrazu vašeho dítěte omluvit z práce a starat se o něj doma? Nezoufejte.

Pokud máte sjednané Úrazové pojištění u MONETA Money Bank, pomůžeme vám zmírnit finanční dopady spojené s léčbou, rekonvalescencí či nutnou rehabilitací. Přesný rozsah krytí a limity plnění najdete na webu našeho partnera, kde jste pojištění uzavřeli.

Jak nahlásit pojistnou událost?

Společně si projdeme jednoduchý postup, jak pojistnou událost nahlásit. Pokud byste si s čímkoliv nevěděli rady, můžete se obrátit na naše Klientské centrum, kde vám naši operátoři rádi pomohou.

  1. Otevřete si formulář Oznámení škodní události vyplňte ho a uložte do počítače.
  2. Nezapomeňte vyplnit i své telefonní číslo a e-mailovou adresu.
  3. Připravte si potřebné doklady podle pokynů ve formuláři.
  4. Vyplněný formlář společně s doklady (sken či foto) pošlete e-mailem (jako přílohu) na adresu czinfo@cardif.com.

Pokud nemůžete využít e-mail, vyplněné Oznámení škodní události vytiskněte, podepište a zašlete poštou spolu s kopiemi dokladů na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8.

Co můžete očekávat po nahlášení události

  1. Jakmile zaregistrujeme vaše dokumenty, pošleme vám SMS s číslem vaší škodní události.
  2. Pokud od vás budeme potřebovat ještě nějaké další doklady, ozveme se vám.
  3. O vyřízení vaší události vás budeme informovat.

Snažíme se každou škodní událost vyřešit co nejrychleji, proto doporučujeme zaslat požadované dokumenty co nejdříve, ideálně e-mailem. Celý proces tím značně urychlíte.

 

V případě, že Vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesíláme pojistné plnění přímo na vámi uvedený účet.