Přejít k obsahu

Nejčastější otázky

Máte dotaz? Podívejte se, zda se neměl stejný nebo podobný dotaz už někdo jiný před vámi.

logo BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5
Tel: +420 234 240 234
Email: czinfo@cardif.com
Škodní událost

Do kdy musí klient nahlásit škodní událost?

Škodní událost je možné nahlásit až do 4 let od jejího vzniku. V případě úmrtí je lhůta pro nahlášení až 11 let.

logo BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5
Tel: +420 234 240 234
Email: czinfo@cardif.com
Škodní událost

Co všechno je potřeba na nahlášení škodní události?

Všechny doklady, které jsou nezbytné k řešení škodní události, jsou vždy uvedeny na formuláři Oznámení škodní události. V případě, že je třeba doložit jiné dokumenty, je klient vyzván dopisem nebo e-mailem.

Podívejte se do naší sekce Dokumenty ke stažení - zda najdete formuláře potřebné pro hlášení vaší uálosti.

logo BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5
Tel: +420 234 240 234
Email: czinfo@cardif.com
Škodní událost

Po jaké době pojišťovna vyplatí pojistné plnění?

Pojistné plnění odchází na příslušný účet do 15 dní po ukončení šetření, tedy po obdržení a posouzení všech nezbytných dokladů nutných ke správnému vyřešení pojistné události. Každá pojistná událost je posuzována individuálně, dle nastalé situace. Nikdy nelze dopředu určit nárok na pojistné plnění.
logo BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5
Tel: +420 234 240 234
Email: czinfo@cardif.com
Výluky

Kde klient najde případné výluky v pojištění?

Výluky jsou vždy součástí Všeobecných pojistných podmínek nebo Rámcové pojistné smlouvy, které se vztahují ke sjednanému pojistnému produktu. Rámcovou pojistnou smlouvu i Všeobecné pojistné podmínky dostává klient při sjednání pojištění. Nalézt se také dají na webu společnosti, u které je pojištění sjednáno.
logo BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5
Tel: +420 234 240 234
Email: czinfo@cardif.com
Škodní událost

Bude mít klient vždy nárok na pojistné plnění?

Toto bohužel nelze říci před prozkoumáním události. Posouzení škodní události je individuální. Likvidátor postupuje dle dostupných a doručených dokladů na základě rámcové pojistné smlouvy a pojistných podmínek. Nikdy nelze dopředu sdělit, zda má nebo nemá klient nárok na pojistné plnění. Nárok na pojistné plnění vzniká, když jsou splněny všechny podmínky Rámcové pojistné smlouvy, případně také Všeobecných pojistných podmínek.
logo BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5
Tel: +420 234 240 234
Email: czinfo@cardif.com
Škodní událost

Pojištění již není aktivní, může klient hlásit událost zpětně?

Ano, škodní událost je možné hlásit zpětně. Podstatné je, zda byl klient pojištěn v období, kdy se mu škodní událost stala.
logo BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5
Tel: +420 234 240 234
Email: czinfo@cardif.com
Škodní událost

Kam se má klient obrátit v případě, že má zájem pojištění sjednat, změnit či ukončit?

Pojištění lze sjednat pouze u našich obchodních partnerů. Jakékoliv změny, naříklad změna kontaktních, je nutné také řešit přímo u našich obchodních partnerů. Tedy tam, kde jste si pojištění sjednali. 

Nahlásit událost

Stala se vám událost, kterou chcete nahlásit a nevíte jak? Přejděte do informační sekce k hlášení událostí.

Nahlásit událost

BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Máte dotazy? Nevíte si rady? Kontaktujte nás a my vám rádi pomůžeme.

Kontaktovat pojišťovnu