Úmrtí pojištěného
Nahlaste nám škodní událost.
Jak postupovat při nahlášení škodní události
Oznámení škodní události si přes pravé tlačítko myši uložte do svého počítače a otevřete v aplikaci Adobe Reader. Pokud aplikaci nemate, stáhněte si ji zde. Přímo ve svém počítači formulář vyplňte. Poté jej vytiskněte, podepište a zašlete na naši adresu:
- elektronicky jako přílohu e-mailu (čitelně naskenovaný nebo vyfocený mobilním telefonem) na czinfo@cardif.com
- poštou na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8
V případě, že nemáte možnost tisku formuláře, kontaktujte naše Klientské centrum, formulář vám pošleme poštou. Ozvěte se nám:
- na e-mail: czinfo@cardif.com nebo
- telefonicky: 234 240 234
Pro urychlení komunikace uveďte číslo smlouvy, ke které máte sjednané pojištění.
Jaké dokumenty budete potřebovat
Pro vyřízení vaší události od vás potřebujeme kromě formuláře Oznámení škodní události také:
- lékařský dotazník (který je součástí formuláře Oznámení škodní události)
- kopii úmrtního listu
Co můžete očekávat po nahlášení události
- Jak postupujeme při řešení škodní události si můžete přečíst zde
- Po zaregistrování vašich dokumentů vám pošleme SMS s číslem vaší škodní události.
- Pokud od vás budeme potřebovat ještě nějaké další doklady, ozveme se vám.
- O vyřízení vaší události vás budeme neprodleně informovat.
- Škodní událost řešíme vždy co nejrychleji. Doporučujeme proto posílat požadované dokumenty co nejdříve, nejlépe e-mailem, urychlíte tím vyřízení vaší události.
- Případné pojistné plnění pošleme buď přímo do banky, u které bylo pojištění sjednané, nebo obmyšlené osobě po ukončení dědického řízení.