Přejít k obsahu

Úmrtí pojištěného

Bohužel i takové okamžiky jsou součástí našich životů.

Úmrtí pojištěného

Nahlaste nám škodní událost.

 

Jak postupovat při nahlášení škodní události

Oznámení škodní události uložte do svého počítače a přímo ve svém počítači formulář vyplňte. Poté jej vytiskněte, podepište a zašlete na naši adresu:

  • elektronicky jako přílohu e-mailu (čitelně naskenovaný nebo vyfocený mobilním telefonem) na czinfo@cardif.com
  • poštou na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8

 

V případě, že nemáte možnost tisku formuláře, kontaktujte naše Klientské centrum, formulář vám pošleme poštou. Ozvěte se nám: 

Pro urychlení komunikace uveďte číslo smlouvy, ke které máte sjednané pojištění. 

 

Jaké dokumenty budete potřebovat

Pro vyřízení vaší události od vás potřebujeme kromě formuláře Oznámení škodní události také:

 

Co můžete očekávat po nahlášení události

  • Jak postupujeme při řešení škodní události si můžete přečíst zde
  • Po zaregistrování vašich dokumentů vám pošleme SMS s číslem vaší škodní události. 
  • Pokud od vás budeme potřebovat ještě nějaké další doklady, ozveme se vám. 
  • O vyřízení vaší události vás budeme neprodleně informovat. 
  • Škodní událost řešíme vždy co nejrychleji. Doporučujeme proto posílat požadované dokumenty co nejdříve, nejlépe e-mailem, urychlíte tím vyřízení vaší události. 
  • Případné pojistné plnění pošleme buď přímo do banky, u které bylo pojištění sjednané, nebo obmyšlené osobě po ukončení dědického řízení.