Porouchal se mi spotřebič


 

Máte sjednané pojištění prodloužené záruky a porouchala se vám pračka, lednička, televize nebo jiný spotřebič po uplynutí záruční doby?

Nezoufejte. Pokud máte sjednanou smlouvu z kategorie Pojištění prodloužené záruky, pokusíme se vyřešit tuto nepříjemnou situaci nebo se podílet na nákladech. Přesný způsob řešení události, podmínky a limity plnění pojišťovny naleznete ve vaší smlouvě na webových stránkách našeho partnera, u kterého jste pojištění uzavřeli.

Naši partneři:

Jak postupovat při nahlášení škodní události

  1. V případě poruchy zavolejte s číslem certifikátu o pojištění na linku pojišťovny 234 240 440.
  2. Porouchaný spotřebič zdarma opravíme přímo u vás doma, menší spotřebiče vyzvedne po domluvě s vámi kurýr a odveze do servisního centra. Opravený spotřebič poté příveze zpět. Oprava i doprava jsou zdarma.
  3. Pokud spotřebič opravit nelze, budeme vás informovat o způsobu plnění dle konkrétní smlouvy, kterou máte uzavřenou.