Přejít k obsahu

Hospitalizace

Co mám dělat při hospitalizaci? Jak postupovat při nahlášení škodní události?

Jsem hospitalizován/a

Co mám dělat při hospitalizaci? Jak postupovat při nahlášení škodní události?

Co je hospitalizace, resp. kdy můžete uplatnit škodní událost

Škodní událost je možné uplatnit, pokud se nacházíte nebo jste se nacházel/a v nemocničním lůžkovém zařízení.

 

Jak postupovat při nahlášení škodní událost

1. K vyřízení škodní události je nezbytné doložit formulář Oznámení škodní události, Kopii konečné propouštěcí zprávy a Potvrzení zaměstnavatele. Další nezbytné dokumenty, které je potřeba doložit, jsou uvedeny na formuláři Oznámení škodní události.

2. Všechny potřebné dokumenty vytiskněte, vyplňte a podepsané zašlete

  • Elektronicky na czinfo@cardif.com nebo
  • Poštou na BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., Boudníkova 2506/1, Libeň 180 00 Praha 8

Pro urychlení šetření škodní události doporučujeme odeslat vše elektronicky.

3. V případě, že nemáte možnost tisku, kontaktujte naše Klientské centrum s požadavkem na zaslání formulářů

Pro urychlení zaslání nám prosím uveďte číslo smlouvy, ke které máte sjednané pojištění.

 

Co můžete očekávat ze strany pojišťovny po nahlášení

  • Jakmile je zaevidováno Oznámení škodní události, obdržíte SMS s číslem škodní události, pod kterým ji budeme řešit.
  • Pokud budeme potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, budeme vás kontaktovat. Každá škodní událost se řeší individuálně podle nastalé situace.
  • Na základě posouzení doložených dokladů obdržíte následně konečné stanovisko s vyřešením škodní události.
  • Škodní událost je vždy řešena v co možná nejkratším termínu. 
  • V případě, že vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesíláme pojistné plnění buď přímo na váš účet, nebo ho uhradíme přímo do banky (dle pojistného produktu, který máte sjednán).

Dokumenty ke stažení

Všechny dokumenty ke stažení potřebné k nahlášení vaší události jsem připravili na jedno místo.

Stáhnout dokumenty