Aktuální informace

BNP Paribas Cardif Pojišťovna reaguje na meteorologické výstrahy. Klienti na jejím webu najdou instrukce, jak řešit případné škody

BNP Paribas Cardif Pojišťovna reaguje na meteorologické výstrahy. Klienti na jejím webu najdou instrukce, jak řešit případné škody

12.09.2024

V reakci na aktuální meteorologické výstrahy připravila BNP Paribas Cardif Pojišťovna instrukce pro řešení škod spojených s deštěm.

Instrukce pro řešení škod spojených s deštěm. Dostupné ZDE

Situaci bedlivě sledujeme celý týden a vzhledem k tomu, že v našem zákaznickém centru zaznamenáváme větší množství hovorů, připravili jsme pro klienty webovou příručku. Najdou zde všechny základní informace týkající se řešení škod, které může v následujících dnech déšť napáchat,“ popisuje obchodní ředitel pojišťovny Martin Steiner.

S podobnými mimořádnými situacemi má BNP Paribas Cardif Pojišťovna zkušenosti a vždy se na ně snaží obratem reagovat. Odpovídajícím způsobem proto navýšila kapacity, aby se mohli klienti pohodlně dovolat. Asistenční centrála funguje 24/7 na čísle +420 221 586 425 (volba 1). Zákaznická linka k hlášení škody a dotazům ke smlouvě je k dispozici ve všední dny od 8 do 18 hodin (volba 2).

Pokud však potřebují klienti okamžitou pomoc, například z důvodu vytopení, prvně se jim doporučuje zavolat hasiče. Asistenční centrála pak může nabídnout rychlou pomoc se zajíštěním profesí, jako je pokrývač nebo sklenář.

O BNP Paribas Cardif Pojišťovně
BNP Paribas Cardif Pojišťovna vstoupila na český trh v roce 1996 jako první pojišťovna specializovaná na pojištění schopnosti splácet finanční závazky v oblasti bankopojištění. Již 28 let poskytuje produkty a služby, které klientům zajistí pocit bezpečí a jistoty v neočekávaných a těžkých životních situacích. Kromě již zmíněného pojištění schopnosti splácet finanční závazek nabízí například pojištění internetových rizik, platebních prostředků a osobních věcí, pravidelných výdajů, prodloužené záruky, nahodilého poškození a krádeže, domácnosti či úrazové pojištění. Patří do renomované finanční skupiny BNP Paribas, jejíž součástí je i BNP Paribas Cardif, 100% vlastník BNP Paribas Cardif Pojišťovny. V soutěži Finparáda – Finanční produkt roku 2023 obsadila v kategorii Pojištění schopnosti splácet spotřebitelský úvěr první dvě příčky a již popáté v řadě tak obhájila prvenství. Bodovala i v kategorii Pojištění schopnosti splácet hypoteční úvěr, kde obsadila druhé a třetí místo. V roce 2023 se BNP Paribas Cardif Pojišťovna umístila na 3. místě v soutěži Mastercard Banka roku, a to v kategorii Zodpovědná pojišťovna. Více na www.cardif.cz.

 

Kontakt pro média:

Alena Šopov
Brand & Communication Manager
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8
Tel.: + 420 773 632 270
E-mail: alena.sopov@cardif.com

 

Kristýna Dolejšová
Account Manager
Stance Communications, s.r.o.

Jungmannova 750/34, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 602 141 313, +420 224 810 809
E-mail: kristyna.dolejsova@stance.cz