Zasáhla váš domov povodeň a způsobila vám škodu? Proces řešení zdoláte krok za krokem a nepříjemnou situaci společnými silami vyřešíme!

Jak postupovat při řešení škod

Pokud potřebujete okamžitou pomoc, určitě neváhejte a prvně volejte hasiče (150)!

Pro rychlou pomoc naší asistenční služby (pokrývač, sklenář aj.) nás kontaktujte na:

+420 221 586 425 a zvolte JEDNIČKU.

Případné dotazy k nahlášení vám zodpovíme na uvedené lince. V takovémto případě zvolte DVOJKU.

Pokud už jste z nejhoršího venku a chcete událost nahlásit z pojištění domácnosti, postupujte dle následujícího návodu.

Nahlášení škod krok za krokem

  1. Pokud je to nutné, kontaktujte hasiče a co nejvíce se snažte zamezit rozsáhlejším škodám. My vám sice škodu můžeme proplatit a poskytneme pomoc s obnovou domácnosti, jsou ale věci, které si za peníze nekoupíme.
  2. Když je už „po všem“, škodu vyfoťte. Fotodokumentace poškozených věcí nám pomůže určit rozsah škody, čímž se urychlí plnění. Vyfoťte jak celkový pohled na poškozené věci, tak i detaily poškozených částí. Zároveň poškozené věci nelikvidujte a ponechte pro případnou prohlídku.
  3. Dále svůj majetek zabezpečte. Než vše společně vrátíme do původního stavu, provizorní zabezpečení majetku pomůže, aby se škoda nezvětšovala. Např. při poškození střechy dočasně zajistěte, aby vám do domácnosti dále nepršelo, začněte uklízet a sušit.
  4. Sepište, co všechno bylo poškozeno, a ideálně si k poškozeným věcem připravte i podklady. Čím více podkladů (účtenky apod.) dostaneme, tím rychleji bude proces postupovat.
  5. Udělejte odhad škody. V takové situaci nám bude stačit hrubý odhad. Přesnost odhadu nebude pro výši plnění rozhodující, ale pomůže nám to.
  6. Pak už stačí škodu jen nahlásit a zbytek je na nás. Kontaktujte nás buď telefonicky na uvedeném čísle (volba 2), nebo si jednoduše stáhněte TENTO dokument a vyplněný nám ho společně s fotodokumentací a dalšími podklady zašlete na e-mail czinfo@cardif.com nebo adresu: BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8

Co je dobré znát?

  1. Identifikaci. Číslo pojistné smlouvy a vaše rodné číslo
  2. Místo a datum vzniku škody
  3. Příčinu škody Pár slovy popište, co se stalo
  4. Předpokládanou výši škody a soupis poškozeného majetku

Škoda je nahlášená. A co dál?

  • Po zaregistrování vašich dokumentů vám pošleme SMS s číslem vaší škodní události.
  • Pokud od vás budeme potřebovat ještě nějaké další podklady, ozveme se vám.
  • Pokud to bude nutné, zašleme na místo našeho technika ke zdokumentování škody.
  • O vyřízení vaší události vás budeme neprodleně informovat.
  • Škodní událost řešíme vždy co nejrychleji. Doporučujeme však posílat požadované podklady co nejdříve a nejlépe e-mailem. Urychlíte tím vyřízení vaší události.
  • V případě, že vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesíláme pojistné plnění přímo na vámi uvedený účet.

Na co se nás klienti často ptají?

  • Můžu začít uklízet? Přijde se na rozsah škod někdo podívat?
    • S úklidem můžete začít až po nafocení škod. Pokud je to možné, poškozené věci nevyhazujte, kdyby bylo nutné k vám poslat technika na ohledání – o příchodu technika vás budeme s předstihem informovat.
    • Proplatíme vám i nástroje, které bylo nutné k úklidu pořídit.
  • Co mám dělat, pokud mám něco zničeného?
    • Veškeré škody neváhejte nahlásit. Kontaktujte nás a společně najdeme to správné řešení.
  • Nemám teď na opravy peníze, zaplatíte mi něco dopředu?
    • Rozumíme, že byste rádi vrátili vše do normálního chodu co nejrychleji, a proto i takovýmto žádostem vycházíme maximálně vstříc. Na detailech se společně domluvíme.
  • Kdy mi pošlete peníze?
    • Rozhodující bude, zda jsme od vás již obdrželi všechny potřebné podklady. Ale například menší škody jsme schopni většinou vyřešit v řádu dní.
  • Hradíte nové ceny nebo máte nějaké oceňovací tabulky?
    • Plníme v nových cenách.
  • Jak doplnit již nahlášenou škodu nebo zjistit její stav?
    • Opět nám můžete poslat vše na e-mail nebo na naši adresu, či nám zavolat. Pro urychlení uveďte číslo vaší škodní události, které jste obdrželi v SMS.