Pochvaly a stížnosti

Máme pochopení pro tíživé situace, které lidský život provázejí, a snažíme se, aby jejich dopady na naše klienty byly co nejmenší.

Pokud máte nějaký námět, pochvalu nebo stížnost, napište nám:

  • e-mailem na czinfo@cardif.com
  • poštou na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., Oddělení klientských podnětů, Boudníkova 2506/1, Libeň 180 00 Praha 8

Nezapomeňte prosím uvést:

  • číslo smlouvy nebo škodní události, které se vaše pochvala nebo stížnost týká
  • své kontaktní údaje (e-mail, telefon, adresa)

Vaši stížnost vyřešíme maximálně do 30 kalendářních dní. Pokud tuto lhůtu nebudeme schopni z nějakého důvodu dodržet, budeme vás kontaktovat.

Ombudsman

Pokud nejste spokojení s vyřízením vaší stížnosti, můžete se obrátit na Ombudsmana:

  • e-mailem na ombudsman_cz@cardif.com
  • poštou na adresu Ombudsman, BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha

Odpověď můžete očekávat zpravidla do 30 dnů.

Možnosti mimosoudního řešení

Finanční arbitr

U životního pojištění můžete pro mimosoudní řešení sporů mezi vámi a pojišťovnou kontaktovat Kancelář finančního arbitra.

Více informací naleznete na www.finarbitr.cz/cs/

Kancelář omdudsmana ČAP

U neživotního pojištění můžete pro mimosoudní řešení sporů mezi vámi a pojišťovnou kontaktovat Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven.

Více informací naleznete na www.ombudsmancap.cz

Česká obchodní inspekce

Další možností pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti neživotního pojištění je i Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR.

Více informací naleznete na www.coi.cz/

Případně pro podání žádosti využijte tento link: www.coi.cz/podatelna/

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před finančním arbitrem nebo Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Po předchozí žádosti je možné nahlédnout do spisu v prostorách naší společnosti.