Pochvaly a stížnosti
Máme pochopení pro tíživé situace, které lidský život provázejí, a snažíme se, aby jejich dopady na naše klienty byly co nejmenší.
Pokud máte nějaký námět, pochvalu nebo stížnost, napište nám:
- e-mailem na czinfo@cardif.com
- poštou na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., Oddělení klientských podnětů, Boudníkova 2506/1, Libeň 180 00 Praha 8
Nezapomeňte prosím uvést:
- číslo smlouvy nebo škodní události, které se vaše pochvala nebo stížnost týká
- své kontaktní údaje (e-mail, telefon, adresa)
Vaši stížnost vyřešíme maximálně do 30 kalendářních dní. Pokud tuto lhůtu nebudeme schopni z nějakého důvodu dodržet, budeme vás kontaktovat.
Ombudsman
Pokud nejste spokojení s vyřízením vaší stížnosti, můžete se obrátit na Ombudsmana:
- e-mailem na ombudsman_cz@cardif.com
- poštou na adresu Ombudsman, BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha
Odpověď můžete očekávat zpravidla do 30 dnů.
Možnosti mimosoudního řešení
Finanční arbitr
U životního pojištění můžete pro mimosoudní řešení sporů mezi vámi a pojišťovnou kontaktovat Kancelář finančního arbitra.
- Adresa: Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1
- E-mail: arbitr@finarbitr.cz
- Tel.: +420 257 042 094
Více informací naleznete na www.finarbitr.cz/cs/
Kancelář omdudsmana ČAP
U neživotního pojištění můžete pro mimosoudní řešení sporů mezi vámi a pojišťovnou kontaktovat Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven.
- Adresa: Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Josefov, Praha
- E-mail: kancelar@ombudsmancap.cz
- Tel.: +420 602 273 096
Více informací naleznete na www.ombudsmancap.cz
Česká obchodní inspekce
Další možností pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti neživotního pojištění je i Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR.
- Adresa: Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1
- E-mail: podatelna@coi.cz
- Tel. (recepce): +420 296 366 360
Více informací naleznete na www.coi.cz/
Případně pro podání žádosti využijte tento link: www.coi.cz/podatelna/
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před finančním arbitrem nebo Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Po předchozí žádosti je možné nahlédnout do spisu v prostorách naší společnosti.