Pojištění domácnosti a odpovědnosti

Pojištění domácnosti a odpovědnosti

Stalo se Vám něco doma? Okradli Vás?

Sbalit Read more about Stalo se Vám něco doma? Okradli Vás? Read less about Stalo se Vám něco doma? Okradli Vás?

Zabouchnuté dveře, či prasklá trubka? Potřebujete akutní zásah zámečníka, či jiného technika?

Volejte naši asistenční službu!

221 586 425

Jsme tu pro Vás 24/7!

Pojištění domácnosti a odpovědnosti

Akutně technika nepotřebujete, ale chcete proplatit škodu?

Sbalit Read more about Akutně technika nepotřebujete, ale chcete proplatit škodu? Read less about Akutně technika nepotřebujete, ale chcete proplatit škodu?

Beze všeho, od toho jsme tu! Pojďme společně projít, krok za krokem, co od Vás budeme potřebovat vědět.

  1. Začneme stažením dokumentu Oznámení škodní události.
  2. Dokument vyplňte. Můžete přímo na počítači nebo si ho vytiskněte a můžete se do toho pustit ručně.
  3. Máte vyplněno? Výborně! Asi tušíte, že budeme potřebovat i další dokumenty, abychom mohli vaši situaci řádně posoudit. Jaké to jsou?
    • Doklady, které nám ukážou, že se škoda stala a jaká. Například fotodokumentace a protokol od policie, či hasičů.
    • Doklady, které nám všem pomohou určit výši škody. Například daňové doklady zničených věcí.
    • Žádné takové doklady nemáte? Nemáte ani možnost je pořídit? Sepište nám alespoň stručné Čestné prohlášení. Děkujeme!
  4. Vyplněné Oznámení škodní události a všechny doklady, co máte, nám zašlete e-mailem nebo poštou.
    • E-mail: czinfo@cardif.com
    • Adresa: BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8
  5. Je stále něco nejasné? Potřebujete s vyplněním pomoci? Nemáte možnost tisknout? Není problém! Ozvěte se nám telefonicky nebo přes e-mail a my Vám rádi pomůžeme! Naše Klientské centrum funguje v pracovní dny od 8:00 do 18:00.
Pojištění domácnosti a odpovědnosti

Způsobili jste škodu někomu jinému? Co od Vás, našeho klienta, budeme potřebovat?

Sbalit Read more about Způsobili jste škodu někomu jinému? Co od Vás, našeho klienta, budeme potřebovat? Read less about Způsobili jste škodu někomu jinému? Co od Vás, našeho klienta, budeme potřebovat?

  1. Začneme stažením dokumentu Oznámení škodní události. Ten je k vyplnění pouze pro Vás.
  2. Dokument vyplňte. Můžete přímo na počítači nebo si ho vytiskněte a můžete se do toho pustit ručně.
  3. Vyplněné Oznámení škodní události a všechny doklady, co máte, nám zašlete e-mailem nebo poštou.
    • E-mail: czinfo@cardif.com
    • Adresa: BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8
  4. Je stále něco nejasné? Potřebujete s vyplněním pomoci? Nemáte možnost tisknout? Není problém! Ozvěte se nám telefonicky nebo přes e-mail a my Vám rádi pomůžeme! Naše Klientské centrum funguje v pracovní dny od 8:00 do 18:00.
Pojištění domácnosti a odpovědnosti

Způsobil Vám škodu náš klient? Co od Vás budeme potřebovat?

Sbalit Read more about Způsobil Vám škodu náš klient? Co od Vás budeme potřebovat? Read less about Způsobil Vám škodu náš klient? Co od Vás budeme potřebovat?

  1. Začněte stažením dokumentu Hlášení poškozeného. Prosíme, nechte našeho klienta vyplnit číslo smlouvy, ať naši likvidátoři vědí, kdo Vám škodu způsobil.
  2. Dokument vyplňte. Můžete přímo na počítači nebo si ho vytiskněte a můžete se do toho pustit ručně.
  3. Máte vyplněno? Výborně! Asi tušíte, že budeme potřebovat i další dokumenty, abychom mohli vaši situaci řádně posoudit. Jaké to jsou?
    • Doklady, které nám ukážou, že se škoda stala a jaká. Například fotodokumentace a protokol od policie, či hasičů.
    • Doklady, které nám všem pomohou určit výši škody. Například daňové doklady zničených věcí.
    • Žádné takové doklady nemáte? Nemáte ani možnost je pořídit? Sepište nám alespoň stručné Čestné prohlášení. Děkujeme!
  4. Vyplněné Hlášení poškozeného a všechny doklady, co máte, nám zašlete e-mailem nebo poštou.
    • E-mail: czinfo@cardif.com
    • Adresa: BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8
  5. Je stále něco nejasné? Potřebujete s vyplněním pomoci? Nemáte možnost tisknout? Není problém! Ozvěte se nám telefonicky nebo přes e-mail a my Vám rádi pomůžeme! Naše Klientské centrum funguje v pracovní dny od 8:00 do 18:00.
Pojištění domácnosti a odpovědnosti

Co se bude dít dále?

Sbalit Read more about Co se bude dít dále? Read less about Co se bude dít dále?
  • Po zaregistrování vašich dokumentů vám pošleme SMS s číslem vaší škodní události.
  • Pokud od vás budeme potřebovat ještě nějaké další doklady, ozveme se vám.
  • O vyřízení vaší události Vás budeme neprodleně informovat.
  • Škodní událost řešíme vždy co nejrychleji. Doporučujeme proto posílat požadované dokumenty co nejdříve, nejlépe e-mailem, urychlíte tím vyřízení vaší události.
  • V případě, že Vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesíláme pojistné plnění přímo na vámi uvedený účet.

Na co se nás klienti často ptají:

Sbalit Read more about Na co se nás klienti často ptají: Read less about Na co se nás klienti často ptají:

Je nutné podniknout ještě něco před nahlášením škody do pojišťovny?

  • V první řadě Vás poprosíme o provizorní zabezpečení majetku, aby se škoda nezvětšovala. Nejsme jen hamižná pojišťovna, Vaše pojištění má své limity, a my se nechceme dožít situace, kdy Vám výplata od nás nebude stačit na pokrytí celé škody!
  • Vše si nafoťte. Likvidátoři jsou také jenom lidi a s fotkami se pracuje nejlépe. Děkujeme!

Je nutné posílat všechny doklady najednou? (Oznámení škodní události, fotodokumentaci, protokoly, daňové doklady…)

Abychom mohli událost registrovat, potřebujeme Oznámení škodní události. Ohledně dalších dokladů se Vám případně ozve likvidátor. Pokud však chcete celé šetření urychlit, silně doporučujeme poslat vše hned.

Je možné získat zálohu na pojistné plnění?

Ano. U nás rozumíme potřebě vrátit vše do normálního chodu co nejrychleji, a proto i takovýmto žádostem vycházíme maximálně vstříc. Prosíme, kontaktujte nás a domluvíme se na detailech.