Pojištění domácnosti a odpovědnosti

Pojištění domácnosti a odpovědnosti

Došlo k havárii, nebo zabouchnutí dveří a potřebujete akutně pomoci?

Sbalit Read more about Došlo k havárii, nebo zabouchnutí dveří a potřebujete akutně pomoci? Read less about Došlo k havárii, nebo zabouchnutí dveří a potřebujete akutně pomoci?

Zabouchli jste si dveře, praskla trubka nebo došlo k jinému problému? Potřebujete rychlou pomoc zámečníka nebo technika?

Zavolejte naši asistenční službu!

📞 221 586 425

Jsme vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

Pojištění domácnosti a odpovědnosti

Chcete nahlásit škodu a nepotřebujete akutní zásah?

Sbalit Read more about Chcete nahlásit škodu a nepotřebujete akutní zásah? Read less about Chcete nahlásit škodu a nepotřebujete akutní zásah?

Vyplnění oznámení škodní události je snadné. Stačí kliknou na tlačítko níže.

Online formulář krok za krokem vyplníte a na konci ho odešlete. Hlásit událost můžete přímo na počítači, telefonu či tabletu.

Co od vás budeme ještě potřebovat?

  • Doklady k události – fotodokumentaci, policejní či hasičský protokol.
  • Doklady k poškozeným nebo odcizeným věcem – faktury nebo jiné doklady, které prokážou hodnotu zničeného nebo odcizeného majetku.
  • Žádné doklady nemáte? Nemáte ani možnost je pořídit? Sepište nám alespoň stručné čestné prohlášení. Děkujeme.

📧 Dokumenty nám můžete zaslat e-mailem na czinfo@cardif.com
🏤 nebo poštou na adresu:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8

❓ Potřebujete poradit?
Ozvěte se nám – rádi pomůžeme!
📞 221 586 425 (Po-Pá, 8:00-18:00)
📧 czinfo@cardif.com

Pojištění domácnosti a odpovědnosti

Způsobili jste škodu někomu jinému?

Sbalit Read more about Způsobili jste škodu někomu jinému? Read less about Způsobili jste škodu někomu jinému?

Vyplnění oznámení škodní události je snadné. Stačí kliknou na tlačítko níže.

Online formulář krok za krokem vyplníte a na konci ho odešlete. Hlásit událost můžete přímo na počítači, telefonu či tabletu.

Poškozenému dejte číslo své pojistné smlouvy a požádejte ho o vyplnění dokumentu „Hlášení poškozeného“.

📧 Všechny doklady a dokumenty, které máte k dispozici, zašlete na e-mail czinfo@cardif.com
🏤 nebo poštou na adresu:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8

❓ Potřebujete poradit?
Ozvěte se nám – rádi pomůžeme!
📞 221 586 425 (Po-Pá, 8:00-18:00)
📧 czinfo@cardif.com

Pojištění domácnosti a odpovědnosti

Způsobil vám škodu náš klient?

Sbalit Read more about Způsobil vám škodu náš klient? Read less about Způsobil vám škodu náš klient?

Začněte stažením dokumentu „Hlášení poškozeného“. Nezapomeňte si od našeho klienta vyžádat číslo jeho pojistné smlouvy, ať naši likvidátoři vědí, kdo vám škodu způsobil.

Dokument vyplňte. Můžete přímo na počítači, telefonu či tabletu, nebo ho po vytištění vypsat ručně.

Co od vás budeme ještě potřebovat?

  • Doklady k události – fotodokumentaci, policejní či hasičský protokol.
  • Doklady k poškozeným nebo odcizeným věcem – faktury nebo jiné doklady, které prokážou hodnotu zničeného nebo odcizeného majetku.
  • Žádné doklady nemáte? Nemáte ani možnost je pořídit? Sepište nám alespoň stručné čestné prohlášení. Děkujeme.

📧 Všechny doklady a dokumenty, které máte k dispozici, zašlete na e-mail czinfo@cardif.com
🏤 nebo poštou na adresu:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8

❓ Potřebujete poradit?
Ozvěte se nám – rádi pomůžeme!
📞 221 586 425 (Po-Pá, 8:00-18:00)
📧 czinfo@cardif.com

Pojištění domácnosti a odpovědnosti

Co se bude dít dále?

Sbalit Read more about Co se bude dít dále? Read less about Co se bude dít dále?
  • Po přijetí vašich dokumentů vám pošleme SMS s číslem škodní události.
  • Až nám budete posílat potřebné dokumenty (fotodokumentace, policejní protokol…), prosíme, zašlete je na czinfo@cardif.com a do předmětu emailu napište číslo pojistné smlouvy. 
  • O vyřízení události budete průběžně informováni na vámi uvedeném emailu, nebo telefonicky. Pokud od vás budeme potřebovat ještě nějaké další doklady, ozveme se vám.
  • V případě vzniku nároku na pojistné plnění odesíláme pojistné přímo na vámi uvedený účet. V případě pojištění odpovědnosti zasíláme pojistné na účet uvedený poškozeným.
  • Pokud potřebujete zálohu na pojistné plnění, dejte nám to vědět na email czinfo@cardif.com. Do předmětu emailu opět uveďte číslo pojistné události.
  • V případě dotazů jsou vám k dispozici operátoři našeho Klientského centra, které můžete kontaktovat emailem na adrese czinfo@cardif.com nebo telefonicky na čísle +420 221 586 425, a to každý pracovní den v čase od 8.00 do 18.00 hod.

Na co se nás klienti často ptají:

Sbalit Read more about Na co se nás klienti často ptají: Read less about Na co se nás klienti často ptají:

Je možné vyplnit oznámení škodní události jinak, než přes online formulář?

Ano. Oznámení škodní události je možné také vyplnit v PDF formuláři. Začněte stažením dokumentu, následně ho vyplňte. Můžete přímo na počítači, telefonu či tabletu, nebo ho po vytištění vypsat ručně.

Je nutné podniknout ještě něco před nahlášením škody do pojišťovny?

  • V první řadě Vás poprosíme o provizorní zabezpečení majetku, aby se škoda nezvětšovala.
  • Vše si nafoťte. Fotodokumentace výrazně urychlí likvidaci pojistné události.

Je nutné posílat všechny doklady najednou? (fotodokumentaci, protokoly, daňové doklady…)

Abychom mohli událost registrovat, potřebujeme v první řadě vyplnit on-line oznámení škodní události. Ohledně dalších dokladů se vám případně ozve likvidátor. Čím dříve však všechny dokumenty zašlete, tím rychleji vše vyřešíme.

Je možné získat zálohu na pojistné plnění?

Ano. Rozumíme potřebě vrátit vše do normálního chodu co nejrychleji, a proto i takovýmto žádostem vycházíme maximálně vstříc. Kontaktujte nás a domluvíme se na detailech.