Přejít k obsahu
Při návštěvě naší webové stránky cardif.cz (dále jen ‘'webová stránka’’) používáme cookies, abychom Vám zpříjemnili její používání a abychom shromáždili informace o Vašich návštěvách webové stránky s cílem jejího zlepšení. Více informací
Zavřít
  • O nás
  • Produkty
  • Nahlásit událost
  • Kariéra
  • Kontakty
    • O nás
    • Produkty
    • Nahlásit událost
    • Kariéra
    • Kontakty
logo

The insurer for a changing world

  • Hlavní stránka
  • O nás
    • Naše společnost
    • Vedení společnosti
    • Výroční zprávy a finanční ukazatele
    • Skupina BNP Paribas
    • Společenská odpovědnost
  • Produkty
    • Pojištění osobních financí
    • Pojištění majetku a osobních věcí
    • Osobní a rodinné pojištění
    • Pojištění domácnosti
    • Informace k vybraným produktům
  • Nahlásit událost
    • Pojištění schopnosti splácet
    • Pojištění osobních věcí a karty
    • Pojištění nahodilého poškození, krádeže a prodloužené záruky
    • Cestovní pojištění
    • Pojištění domácnosti a odpovědnosti
    • Dokumenty ke stažení
    • Nejčastější otázky
  • Kariéra
  • Kontakty
    • Kontakty
    • Pochvaly a stížnosti
    • Osobní údaje
    • Pro média
    • Tiskové zprávy
  • jazyky
    • Czech (Czech Republic)
  •  
  • Pojištění schopnosti splácet
  • Pojištění osobních věcí a karty
  • Pojištění nahodilého poškození, krádeže a prodloužené záruky
  • Cestovní pojištění
  • Pojištění domácnosti a odpovědnosti
  • Dokumenty ke stažení
  • Nejčastější otázky

Starám se o nemocného člena rodiny

Jak nahlásit škodní událost

Strám se o nemocného člena rodiny

Pokud je vaše dítě, rodič, partner nebo třeba sourozenec nemocný a potřebuje vaši péči, a vy tím pádem nemůžete pracovat alespoň 30 dnů a přicházíte tím o svůj pravidelný příjem, nahlaste nám škodní událost.

 

Jak postupovat při nahlášení škodní události

 

Oznámení škodní události si přes pravé tlačítko myši uložte do svého počítače a otevřete v aplikaci Adobe Reader. Pokud aplikaci nemáte, stáhněte si ji zde. Přímo ve svém počítači formulář vyplňte. Poté jej vytiskněte, podepište a zašlete na naši adresu:

  • elektronicky jako přílohu e-mailu (čitelně naskenovaný nebo vyfocený mobilním telefonem) na czinfo@cardif.com
  • poštou na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8.

 

V případě, že nemáte možnost tisku formuláře, kontaktujte naše Klientské centrum, formulář vám pošleme poštou. Ozvěte se nám:

  • na e-mail: czinfo@cardif.com nebo
  • telefonicky: 234 240 234

Pro urychlení komunikace uveďte číslo smlouvy, ke které máte sjednané pojištění.

 

Jaké dokumenty budete potřebovat

Pro vyřízení vaší události od vás potřebujeme kromě formuláře Oznámení škodní události také:

  • lékařský dotazník, který najdete přímo ve formuláři (nechte vyplnit vaším ošetřujícím lékařem)
  • v případě dlouhodobé péče kopii rozhodnutí krajské pobočky Úřadu práce ve věci žádosti o příspěvek na péči
  • potvrzení zaměstnavatele o čerpání pracovního volna nebo kopii zápočtového listu a potvrzení zaměstnavatele o skončení pracovního poměru z důvodu ošetřování
  • doklad prokazující vztah pojištěného k ošetřovanému členu rodiny
  • doklad prokazující vztah ošetřovatele, není-li jím pojištěný, k pojištěnému
  • souhlas ošetřovaného člena rodiny se zpracováním údajů o jeho zdravotním stavu pro účely šetření pojistné události a výplaty pojistného plnění
  • v případě dlouhodobého ošetřování kopii rozhodnutí ošetřujícího lékaře ošetřovaného o vzniku nebo trvání potřeby dlouhodobé péče

 

Co můžete očekávat po nahlášení události

  • Jak postupujeme při řešení škodní události si můžete přečíst zde. 
  • Po zaregistrování vašich dokumentů vám pošleme SMS s číslem vaší škodní události. 
  • Pokud od vás budeme potřebovat ještě nějaké další doklady, ozveme se vám.
  • Pamatujte prosím na to, že pokud máte pojištěný finanční závazek (půjčku, hypotéku atp.), nepřebíráme zodpovědnost za jeho splácení. Je potřeba, abyste ho i nadále splácel/a vy.
  • O vyřízení vaší události vás budeme neprodleně informovat.
  • Škodní událost řešíme vždy co nejrychleji. Doporučujeme proto posílat požadované dokumenty co nejdříve, nejlépe e-mailem, urychlíte tím vyřízení vaší události.
  • V případě, že vám vznikne nárok na pojistné plnění, pošleme pojistné plnění buď přímo do banky, u které máte pojištění sjednané, nebo na váš účet (záleží na podmínkách vašeho pojištění).
  • Pokud vaše pracovní neschopnost trvá, nezapomeňte nám každý měsíc poslat „Průkaz práce neschopného pojištěnce“ potvrzený vaším lékařem, abychom vám mohli vyplatit pojistné plnění.
O nás
  • Naše společnost
  • Vedení společnosti
  • Výroční zprávy a finanční ukazatele
  • Skupina BNP Paribas
  • Společenská odpovědnost
Produkty
  • Pojištění osobních financí
  • Pojištění majetku a osobních věcí
  • Osobní a rodinné pojištění
  • Pojištění domácnosti
  • Informace k vybraným produktům
Nahlásit událost
  • Pojištění schopnosti splácet
  • Pojištění osobních věcí a karty
  • Pojištění nahodilého poškození, krádeže a prodloužené záruky
  • Cestovní pojištění
  • Pojištění domácnosti a odpovědnosti
  • Dokumenty ke stažení
  • Nejčastější otázky
Kariéra
Kontakty
  • Kontakty
  • Pochvaly a stížnosti
  • Osobní údaje
  • Pro média
  • Tiskové zprávy
logo

The insurer for a changing world

  • Mapa stránek