Přejít k obsahu

Starám se o nemocného člena rodiny

Jak nahlásit škodní událost

Strám se o nemocného člena rodiny

Pokud je vaše dítě, rodič, partner nebo třeba sourozenec nemocný a potřebuje vaši péči, a vy tím pádem nemůžete pracovat alespoň 30 dnů a přicházíte tím o svůj pravidelný příjem, nahlaste nám škodní událost.

 

Jak postupovat při nahlášení škodní události

 

Oznámení škodní události si přes pravé tlačítko myši uložte do svého počítače a otevřete v aplikaci Adobe Reader. Pokud aplikaci nemáte, stáhněte si ji zde. Přímo ve svém počítači formulář vyplňte. Poté jej vytiskněte, podepište a zašlete na naši adresu:

  • elektronicky jako přílohu e-mailu (čitelně naskenovaný nebo vyfocený mobilním telefonem) na czinfo@cardif.com
  • poštou na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8.

 

V případě, že nemáte možnost tisku formuláře, kontaktujte naše Klientské centrum, formulář vám pošleme poštou. Ozvěte se nám:

Pro urychlení komunikace uveďte číslo smlouvy, ke které máte sjednané pojištění.

 

Jaké dokumenty budete potřebovat

Pro vyřízení vaší události od vás potřebujeme kromě formuláře Oznámení škodní události také:

  • lékařský dotazník, který najdete přímo ve formuláři (nechte vyplnit vaším ošetřujícím lékařem)
  • v případě dlouhodobé péče kopii rozhodnutí krajské pobočky Úřadu práce ve věci žádosti o příspěvek na péči
  • potvrzení zaměstnavatele o čerpání pracovního volna nebo kopii zápočtového listu a potvrzení zaměstnavatele o skončení pracovního poměru z důvodu ošetřování
  • doklad prokazující vztah pojištěného k ošetřovanému členu rodiny
  • doklad prokazující vztah ošetřovatele, není-li jím pojištěný, k pojištěnému
  • souhlas ošetřovaného člena rodiny se zpracováním údajů o jeho zdravotním stavu pro účely šetření pojistné události a výplaty pojistného plnění
  • v případě dlouhodobého ošetřování kopii rozhodnutí ošetřujícího lékaře ošetřovaného o vzniku nebo trvání potřeby dlouhodobé péče

 

Co můžete očekávat po nahlášení události

  • Jak postupujeme při řešení škodní události si můžete přečíst zde
  • Po zaregistrování vašich dokumentů vám pošleme SMS s číslem vaší škodní události. 
  • Pokud od vás budeme potřebovat ještě nějaké další doklady, ozveme se vám.
  • Pamatujte prosím na to, že pokud máte pojištěný finanční závazek (půjčku, hypotéku atp.), nepřebíráme zodpovědnost za jeho splácení. Je potřeba, abyste ho i nadále splácel/a vy.
  • O vyřízení vaší události vás budeme neprodleně informovat.
  • Škodní událost řešíme vždy co nejrychleji. Doporučujeme proto posílat požadované dokumenty co nejdříve, nejlépe e-mailem, urychlíte tím vyřízení vaší události.
  • V případě, že vám vznikne nárok na pojistné plnění, pošleme pojistné plnění buď přímo do banky, u které máte pojištění sjednané, nebo na váš účet (záleží na podmínkách vašeho pojištění).
  • Pokud vaše pracovní neschopnost trvá, nezapomeňte nám každý měsíc poslat „Průkaz práce neschopného pojištěnce“ potvrzený vaším lékařem, abychom vám mohli vyplatit pojistné plnění.

Hlášení pojištění schopnosti splácet pro klienty:

  • AirBank
  • Equa Bank
  • mBank
  • Moneta Money Bank
  • Sberbank
  • Volkswagen Financial Services
 

NAHLÁSIT ONLINE

Nejčastější otázky

Pokud si nevíte rady, podívejte se na odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich klientů. Věříme, že vám pomůžou i ve vaší situaci.

Nejčastější otázky