Strám se o nemocného člena rodiny
Pokud je vaše dítě, rodič, partner nebo třeba sourozenec nemocný a potřebuje vaši péči, a vy tím pádem nemůžete pracovat alespoň 30 dnů a přicházíte tím o svůj pravidelný příjem, nahlaste nám škodní událost.
Jak postupovat při nahlášení škodní události
Oznámení škodní události si přes pravé tlačítko myši uložte do svého počítače a vyplňte. Poté jej zašlete na naši adresu:
- elektronicky jako přílohu e-mailu na czinfo@cardif.com
- poštou na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8
V případě, že nemáte možnost tisku formuláře, kontaktujte naše Klientské centrum, formulář vám pošleme poštou. Ozvěte se nám:
- na e-mail: czinfo@cardif.com nebo
- telefonicky: 234 240 234
Pro urychlení komunikace uveďte číslo smlouvy, ke které máte sjednané pojištění.
Jaké dokumenty budete potřebovat
Pro vyřízení vaší události od vás potřebujeme kromě formuláře Oznámení škodní události také:
- lékařský dotazník, který najdete přímo ve formuláři (nechte vyplnit vaším ošetřujícím lékařem)
- v případě dlouhodobé péče kopii rozhodnutí krajské pobočky Úřadu práce ve věci žádosti o příspěvek na péči
- potvrzení zaměstnavatele o čerpání pracovního volna nebo kopii zápočtového listu a potvrzení zaměstnavatele o skončení pracovního poměru z důvodu ošetřování
- doklad prokazující vztah pojištěného k ošetřovanému členu rodiny
- doklad prokazující vztah ošetřovatele, není-li jím pojištěný, k pojištěnému
- souhlas ošetřovaného člena rodiny se zpracováním údajů o jeho zdravotním stavu pro účely šetření pojistné události a výplaty pojistného plnění
- v případě dlouhodobého ošetřování kopii rozhodnutí ošetřujícího lékaře ošetřovaného o vzniku nebo trvání potřeby dlouhodobé péče
Co můžete očekávat po nahlášení události
- Jak postupujeme při řešení škodní události si můžete přečíst zde.
- Po zaregistrování vašich dokumentů vám pošleme SMS s číslem vaší škodní události.
- Pokud od vás budeme potřebovat ještě nějaké další doklady, ozveme se vám.
- Pamatujte prosím na to, že pokud máte pojištěný finanční závazek (půjčku, hypotéku atp.), nepřebíráme zodpovědnost za jeho splácení. Je potřeba, abyste ho i nadále splácel/a vy.
- O vyřízení vaší události vás budeme neprodleně informovat.
- Škodní událost řešíme vždy co nejrychleji. Doporučujeme proto posílat požadované dokumenty co nejdříve, nejlépe e-mailem, urychlíte tím vyřízení vaší události.
- V případě, že vám vznikne nárok na pojistné plnění, pošleme pojistné plnění buď přímo do banky, u které máte pojištění sjednané, nebo na váš účet (záleží na podmínkách vašeho pojištění).
- Pokud vaše pracovní neschopnost trvá, nezapomeňte nám každý měsíc poslat „Průkaz práce neschopného pojištěnce“ potvrzený vaším lékařem, abychom vám mohli vyplatit pojistné plnění.
Hlášení pojištění schopnosti splácet pro klienty:
- AirBank
- Equa Bank
- mBank
- Moneta Money Bank
- Volkswagen Financial Services
NAHLÁSIT ONLINE
Nejčastější otázky
Pokud si nevíte rady, podívejte se na odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich klientů. Věříme, že vám pomůžou i ve vaší situaci.
Nejčastější otázky