Přišel jsem o zaměstnání

Jak nahlásit škodní událost

Přišel jsem o zaměstnání

Pokud ne vaší vinou skončí váš pracovní poměr (například z organizačních nebo zdravotních důvodů) a vy jste v evidenci na úřadu práce alespoň 30 nebo 60 dnů (dle pojištění, které máte sjednané), nahlaste nám škodní událost.

Nově od 1. 2. 2020 můžete nahlásit škodní událost, i pokud přijdete o práci v rámci Evropy (s výjimkou Turecka a zemí bývalého Sovětského svazu, pokud nejsou tyto země členy Evropské unie). Více informací si můžete přečíst ve Veřejném příslibu

 

Jak postupovat při nahlášení škodní události

Oznámení škodní události si přes pravé tlačítko myši uložte do svého počítače a vyplňte. Poté jej zašlete na naši adresu:

  • elektronicky jako přílohu e-mailu na czinfo@cardif.com
  • poštou na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8

 

V případě, že nemáte možnost tisku formuláře, kontaktujte naše Klientské centrum, formulář vám pošleme poštou. Ozvěte se nám:

Pro urychlení komunikace uveďte číslo smlouvy, ke které máte sjednané pojištění.

 

Jaké dokumenty budete potřebovat

Pro vyřízení vaší události od vás potřebujeme kromě formuláře Oznámení škodní události také:

  • kopii poslední pracovní smlouvy, která byla ukončena, a to včetně dodatků,
  • doklad o rozvázání pracovního poměru (výpověď z pracovního poměru),
  • vyjádření úřadu práce k výši podpory v nezaměstnanosti (např. rozhodnutí o přiznání podpory),
  • potvrzení o evidenci úřadu práce jako uchazeče o zaměstnání.

 

Co můžete očekávat po nahlášení události

  • Jak postupujeme při řešení škodní události si můžete přečíst zde.
  • Po zaregistrování vašich dokumentů vám pošleme SMS s číslem vaší škodní události.
  • Pokud od vás budeme potřebovat ještě nějaké další doklady, ozveme se vám.
  • Pamatujte prosím na to, že pokud máte pojištěný finanční závazek (půjčku, hypotéku atp.), nepřebíráme zodpovědnost za jeho splácení. Je potřeba, abyste ho i nadále splácel/a vy.
  • O vyřízení vaší události vás budeme neprodleně informovat.
  • Škodní událost řešíme vždy co nejrychleji. Doporučujeme proto posílat požadované dokumenty co nejdříve, nejlépe e-mailem, urychlíte tím vyřízení vaší události.
  • V případě, že vám vznikne nárok na pojistné plnění, pošleme pojistné plnění buď přímo do banky, u které máte pojištění sjednané, nebo na váš účet (záleží na podmínkách vašeho pojištění).
  • Pokud vaše nezaměstnanost trvá, nezapomeňte nám každý měsíc poslat potvrzení z úřadu práce, abychom vám mohli vyplatit pojistné plnění.

 

Hlášení pojištění schopnosti splácet pro klienty:

  • AirBank
  • Equa Bank
  • mBank
  • Moneta Money Bank
  • Sberbank
  • Volkswagen Financial Services
 

NAHLÁSIT ONLINE

Nejčastější otázky

Pokud si nevíte rady, podívejte se na odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich klientů. Věříme, že vám pomůžou i ve vaší situaci.

Nejčastější otázky