Ukradli mi peníze
Ukradl Vám kapsář peněženku s hotovostí nebo jste byli obětí násilného přepadení, kdy jste byli oloupeni o peníze? Zmizely Vám peníze z účtu prostřednictví odcizené platební karty nebo Vám zneužili internetové či mobilní bankovnictví např. prostřednictvím phishingu? Ztratili jste platební kartu nebo Vám ji někdo ukradl a zneužil? Stalo se Vám něco podobného?
Nezoufejte. Pokud máte sjednanou smlouvu z kategorie Pojištění každodenních rizik u našich bankovních partnerů, pomůžeme Vám zmírnit následky těchto nepříjemných situací. Přesný výčet krytých rizik i limity plnění pojišťovny naleznete na webových stránkách našeho partnera, u kterého jste pojištění uzavřeli.
Naši partneři:


Jak postupovat při nahlášení škodní události
V případě, že nemůžete využít online hlášení, vyplňte formulář Oznámení škodní události a uložte do svého počítač. Nezapomeňte vyplnit i své telefonní číslo a e-mailovou adresu. Potom si připravte požadované doklady dle popisu ve formuláři a oznámení spolu s doklady (scan či foto) zašlete elektronicky jako přílohu e-mailu na czinfo@cardif.com.
Co můžete očekávat po nahlášení události
- Po zaregistrování vašich dokumentů vám pošleme SMS s číslem vaší škodní události.
- Pokud od vás budeme potřebovat ještě nějaké další doklady, ozveme se vám.
- O vyřízení vaší události vás budeme neprodleně informovat.
- Pojistné plnění vyplácíme na bankovní účet, který jste nám vyplnili.