Rozbil se mi mobil nebo jiná přenositelná elektronika

Spadl vám na zem mobilní telefon a rozbil se displej nebo se jinak poškodil?

Nezoufejte. Pokud máte sjednanou smlouvu z kategorie Pojištění mobilních zařízení u Datartu nebo T-Mobile nebo smlouvu z kategorie Pojištění každodenních rizik s rizikem nahodilého poškození u našich bankovních partnerů, pokusíme se vyřešit tuto nepříjemnou situaci nebo se podílet na nákladech. Přesný způsob řešení události, podmínky a limity plnění pojišťovny naleznete na webových stránkách našeho partnera, u kterého jste pojištění uzavřeli.

Naši partneři:

Pojištění mobilních zařízení

Datart

Jak postupovat při nahlášení škodní události – Datart (Pojištění mobilních zařízení, Pojištění Apple zařízení)

  1. V případě odcizení nahlaste krádež policii, budete potřebovat protokol (pokud jde o telefon či tablet s IMEI, budete potřebovat i doklad o blokaci IMEI).
  2. S číslem certifikátu o pojištění zavolejte na linku pojišťovny 234 240 460.
  3. Poškozený přístroj si u Vás vyzvedne kurýr.
  4. Přístroj opravíme v autorizovaném servisu. Jakmile bude opraven, přiveze ho kurýr zpět (průměrně do 3 dnů od odevzdání kurýrovi).
  5. Pokud přístroj opravit nelze, oprava se nevyplatí (tzv. totální škoda) nebo v případě odcizení, budete informováni a kurýr Vám přiveze nový náhradní přístroj.
  6. Kurýrovi zaplatíte spoluúčast podle výše prodejní ceny.

T-Mobile

Jak postupovat při nahlášení škodní události – T-Mobile (Pojištění T-Mobile Pro jistotu)

  1. V případě odcizení nahlaste krádež policii, budete potřebovat protokol (pokud jde o telefon či tablet s IMEI, budete potřebovat i doklad o blokaci IMEI).
  2. S dokladem o pojištění zavolejte na linku pojišťovny 800 758 623.
  3. Poškozený přístroj si u Vás vyzvedne kurýr.
  4. Přístroj opravíme v autorizovaném servisu. Jakmile bude opraven, přiveze ho kurýr zpět (průměrně do 3 dnů od odevzdání kurýrovi).
  5. Pokud přístroj opravit nelze, oprava se nevyplatí (tzv. totální škoda) nebo v případě odcizení, budete informováni o výši časové ceny. Časová cena je cena, kterou má přístroj v den vzniku pojistné události. Určí se tak, že se od kupní ceny přístroje odečte 1 % za každý započatý měsíc počínaje datem zakoupení. Poté se dostavíte na pobočku T-Mobile a vyberete si libovolný přístroj z nabídky. V případě, že je přístroj levnější než je výše kreditu ve výši časové ceny, nic nedoplácíte. V případě, že si vyberete dražší přístroj, rozdíl doplatíte.

Pojištění každodenních rizik

Moneta

Jak postupovat při nahlášení škodní události – Moneta Money Bank (Pojištění cenností, karet, elektroniky a telefonu)

V případě, že nemůžete využít online hlášení, vyplňte formulář Oznámení škodní události a uložte do svého počítač. Nezapomeňte vyplnit i své telefonní číslo a e-mailovou adresu. Potom si připravte požadované doklady dle popisu ve formuláři a oznámení spolu s doklady (scan či foto) zašlete elektronicky jako přílohu e-mailu na czinfo@cardif.com.