Porouchal se mi spotřebič

Datart

Porouchal nebo poškodil se vám pojištěný spotřebič zakoupený od společnosti DATART?

Porouchala se vám po záruce pračka, lednička, televize, kávovar nebo jiný spotřebič či elektronika a máte sjednané Pojištění prodloužené záruky? Došlo k nahodilému poškození po dobu zákonné záruky a máte Pojištění prodloužené záruky ve variantě PLUS?

Oznámení škodní události je snadné a vyřídíte ho po telefonu.

  • Připravte si číslo vašeho certifikátu o pojištění a zavolejte na naši linku. Pokud ho nemůžete najít, obraťte se prosím na prodejce na čísle 225 991 000, nebo e-mailem na adresu infolinka@datart.cz.
  • Zjistěte značku a model spotřebiče (např. Pračka Electrolux SensiCare 600).

Zavolejte kvůli nahlášení škody!

📞 234 240 440

⏳Jsme vám k dispozici každý pracovní den v čase od 8.00 do 18.00 hod.

Co se bude dít po nahlášení události?

  • Menší zařízení vyzvedne kurýr na vaší adrese. Postupujte dle instrukcí níže.

  • Co se týká velkých spotřebičů (např. pračky, sušičky, myčky), opravář přijde až k vám domů.
  • V některých případech vám servisní středisko zavolá, aby provedlo takzvanou vzdálenou diagnostiku.