Jsem v pracovní neschopnosti

Krok 0: Stala se vám pojistná událost

Rozbalit Sbalit
  • Před nahlášením události si ověřte, jak dlouho musí podle pojistných podmínek trvat vaše pracovní neschopnost, aby byla splněna minimální doba trvání.
  • Pojistnou událost můžete nahlásit v průběhu pracovní neschopnosti nebo až po jejím ukončení.
    • V průběhu neschopnosti pravidelně dokládáte potvrzení a pojistné plnění je vypláceno měsíčně.
    • Po skončení pracovní neschopnosti doložíte všechny doklady a pojistné plnění dostanete vyplacené najednou.
  • Pokud máte sjednané Pojištění schopnosti splácet k úvěru, nezapomeňte, že úvěrové splátky je nutné hradit i v době trvání neschopenky, pojistné plnění totiž může dorazit na účet až po datu splátky.

Krok 1: Připravte si všechny potřebné doklady

Rozbalit Sbalit
  1. Potvrzení o pracovní neschopnosti – podle toho, kterou z těchto možností máte k dispozici:
    • potvrzení vydané ČSSZ, které si jednoduše stáhnete podle tohoto návodu:
    • kopie e-neschopenky s potvrzením kontrol u lékaře
    • potvrzení v lékařské zprávě
    • nebo výpis z účtu, ze kterého bude (podle zprávy pro příjemce) zřejmé pobírání nemocenské
  2. Zprávu z úplně první návštěvy u lékaře vztahující se k vašemu zdravotnímu problému – potřebujeme zjistit přesné datum počátku vašich zdravotních obtíží
  3. A dále v případě, že:
    • vás vyšetřoval specialista → lékařskou zprávu s výsledkem vyšetření / diagnózou
    • jste absolvoval/a zobrazovací vyšetření → popis výsledku vyšetření (např. RTG, MRI, CT, SONO)
    • jste byl/a hospitalizován/a → propouštěcí zprávu z nemocničního zařízení
    • jste podstoupil/a operaci → operační protokol
    • událost vyšetřovala Policie ČR → protokol s výsledkem šetření Policie ČR
    • došlo k pracovnímu úrazu → záznam o úrazu od zaměstnavatele

Případně nám pošlete i lékařské zprávy z minulosti, které máte k této nemoci nebo úrazu – mohou nám pomoci při posuzování vaší události.

Krok 2: Dejte nám vědět, co se stalo a k nahlášení přiložte i všechny doklady

Rozbalit Sbalit

Hlášení pojistné události online

  • AirBank
  • mBank
  • Moneta Money Bank
  • Volkswagen Financial Services

Pokud jste klientem některé z níže uvedených společností, můžete hlásit škodní událost online po přihlášení do Klientské zóny Cardif Online.

Hlášení pojistné události e-mailem

Pokud nejste klientem výše uvedených společností, nahlaste událost jednoduše e-mailem.

  • Oznámení škodní události si kliknutím otevřete, vyplňte a uložte do svého počítače.
  • Nezapomeňte vyplnit i své telefonní číslo a e-mailovou adresu.
  • Oznámení spolu s potřebnými doklady (scan či foto) zašlete elektronicky jako přílohu e-mailu na czinfo@cardif.com.

V případě, že nemůžete využít e-mail, vyplněné Oznámení škodní události vytiskněte, podepište a zašlete poštou spolu s kopiemi dokladů na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8 – pokud nemáte možnost tisku formuláře, kontaktujte naše Klientské centrum.

Krok 3: Co nejdříve vám potvrdíme registraci vaší události

Rozbalit Sbalit
  • Pojistnou událost zaregistrujeme a pošleme vám SMS do 10 dnů od nahlášení události.
  • V SMS obdržíte číslo vaší pojistné události – bude se vám hodit pro případnou další komunikaci s námi.

Krok 4: Dostanete naše rozhodnutí

Rozbalit Sbalit
  • Pojistnou událost zaregistrujeme a pošleme vám SMS do 10 dnů od nahlášení události.
  • V SMS obdržíte číslo vaší pojistné události – bude se vám hodit pro případnou další komunikaci s námi.

Časté otázky

Rozbalit Sbalit

Můžu nahlásit škodní událost zpětně?

Škodní událost můžete hlásit zpětně, až do 4 let od jejího vzniku, pokud jste v době, kdy se vám škodní událost stala, měl/a platné pojištění.

Kde najdu detailní podmínky pojištění?

Najdete je buď v pojistné smlouvě a všeobecných pojistných podmínkách, které jste dostal/a při sjednání pojištění, nebo na stránkách společnosti, u které jste si pojištění sjednal/a. Případně o ně můžete požádat Klientské centrum na tel. čísle 234 240 234 nebo na e-mailu czinfo@cardif.com.

Můžu nahlásit škodní událost, ke které už nemám aktivní pojištění?

Ano můžete, pokud jste v době, kdy se vám škodní událost stala, měl/a platné pojištění.