Jsem v pracovní neschopnosti


Krok 0: Stala se vám pojistná událost
- Před nahlášením události si ověřte, jak dlouho musí podle pojistných podmínek trvat vaše pracovní neschopnost, aby byla splněna minimální doba trvání.
- Pojistnou událost můžete nahlásit v průběhu pracovní neschopnosti nebo až po jejím ukončení.
- V průběhu neschopnosti pravidelně dokládáte potvrzení a pojistné plnění je vypláceno měsíčně.
- Po skončení pracovní neschopnosti doložíte všechny doklady a pojistné plnění dostanete vyplacené najednou.
- Pokud máte sjednané Pojištění schopnosti splácet k úvěru, nezapomeňte, že úvěrové splátky je nutné hradit i v době trvání neschopenky, pojistné plnění totiž může dorazit na účet až po datu splátky.

Krok 1: Připravte si všechny potřebné doklady
- Potvrzení o pracovní neschopnosti – podle toho, kterou z těchto možností máte k dispozici:
- Zprávu z úplně první návštěvy u lékaře vztahující se k vašemu zdravotnímu problému – potřebujeme zjistit přesné datum počátku vašich zdravotních obtíží
- A dále v případě, že:
- vás vyšetřoval specialista → lékařskou zprávu s výsledkem vyšetření / diagnózou
- jste absolvoval/a zobrazovací vyšetření → popis výsledku vyšetření (např. RTG, MRI, CT, SONO)
- jste byl/a hospitalizován/a → propouštěcí zprávu z nemocničního zařízení
- jste podstoupil/a operaci → operační protokol
- událost vyšetřovala Policie ČR → protokol s výsledkem šetření Policie ČR
- došlo k pracovnímu úrazu → záznam o úrazu od zaměstnavatele
Případně nám pošlete i lékařské zprávy z minulosti, které máte k této nemoci nebo úrazu – mohou nám pomoci při posuzování vaší události.

Krok 2: Dejte nám vědět, co se stalo a k nahlášení přiložte i všechny doklady
Hlášení pojistné události online
- AirBank
- mBank
- Moneta Money Bank
- Volkswagen Financial Services
Pokud jste klientem některé z níže uvedených společností, můžete hlásit škodní událost online po přihlášení do Klientské zóny Cardif Online.
Hlášení pojistné události e-mailem
Pokud nejste klientem výše uvedených společností, nahlaste událost jednoduše e-mailem.
- Oznámení škodní události si kliknutím otevřete, vyplňte a uložte do svého počítače.
- Nezapomeňte vyplnit i své telefonní číslo a e-mailovou adresu.
- Oznámení spolu s potřebnými doklady (scan či foto) zašlete elektronicky jako přílohu e-mailu na czinfo@cardif.com.
V případě, že nemůžete využít e-mail, vyplněné Oznámení škodní události vytiskněte, podepište a zašlete poštou spolu s kopiemi dokladů na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8 – pokud nemáte možnost tisku formuláře, kontaktujte naše Klientské centrum.

Krok 3: Co nejdříve vám potvrdíme registraci vaší události
- Pojistnou událost zaregistrujeme a pošleme vám SMS do 10 dnů od nahlášení události.
- V SMS obdržíte číslo vaší pojistné události – bude se vám hodit pro případnou další komunikaci s námi.

Krok 4: Dostanete naše rozhodnutí
- Pojistnou událost zaregistrujeme a pošleme vám SMS do 10 dnů od nahlášení události.
- V SMS obdržíte číslo vaší pojistné události – bude se vám hodit pro případnou další komunikaci s námi.

Časté otázky
Můžu nahlásit škodní událost zpětně?
Škodní událost můžete hlásit zpětně, až do 4 let od jejího vzniku, pokud jste v době, kdy se vám škodní událost stala, měl/a platné pojištění.
Kde najdu detailní podmínky pojištění?
Najdete je buď v pojistné smlouvě a všeobecných pojistných podmínkách, které jste dostal/a při sjednání pojištění, nebo na stránkách společnosti, u které jste si pojištění sjednal/a. Případně o ně můžete požádat Klientské centrum na tel. čísle 234 240 234 nebo na e-mailu czinfo@cardif.com.
Můžu nahlásit škodní událost, ke které už nemám aktivní pojištění?
Ano můžete, pokud jste v době, kdy se vám škodní událost stala, měl/a platné pojištění.