Přejít k obsahu

Poškozená elektronika

Máte sjednanou prodlouženou záruku vašich domácích spotřebičů nebo nahodilé poškození či krádež vašeho telefonu?

Mám poškozenou elektroniku nebo domácí spotřebič

Spadl vám mobilní telefon na zem a rozbil se? Nebo vám ho někdo ukradl? Na tyto situace se hodí Pojištění nahodilého poškození a krádeže.

Nebo se vám doma rozbila třeba pračka hned po skončení zákonné záruky? Využijte naše Pojištění prodloužené záruky. 

 

Jak postupovat při nahlášení škodní události

  • Budete potřebovat Certifikát, který jste dostali při sjednání Pojištění nahodilého poškození a krádeže nebo Pojištění prodloužené záruky k nákupu nové elektroniky nebo domácích spotřebičů.
  • Kontaktujte prosím telefonní číslo, které je na Certifikátu uvedeno (budete potřebovat jedinečné číslo Certifikátu).
  • Pokud Cerfitikát nemáte, obraťte se prosím přímo na prodejce, u kterého jste si pojištění sjednali.