Přejít k obsahu
  • O nás
  • Produkty
  • Nahlásit událost
  • Volná pracovní místa
  • Kontakty
    • O nás
    • Produkty
    • Nahlásit událost
    • Volná pracovní místa
    • Kontakty
logo

The insurer for a changing world

  • Hlavní stránka
  • O nás
    • Naše společnost
    • Vedení společnosti
    • Výroční zprávy a finanční ukazatele
    • Skupina BNP Paribas
    • Společenská odpovědnost
  • Produkty
    • Pojištění osobních financí
    • Pojištění majetku a osobních věcí
    • Osobní a rodinné pojištění
    • Pojištění domácnosti
    • Informace k vybraným produktům
  • Nahlásit událost
    • Pojištění schopnosti splácet
    • Pojištění osobních věcí a karty
    • Pojištění nahodilého poškození, krádeže a prodloužené záruky
    • Pojištění domácnosti a odpovědnosti
    • Cestovní pojištění
    • Dokumenty ke stažení
    • Nejčastější otázky
  • Volná pracovní místa
  • Kontakty
    • Kontakty
    • Aktuální informace
    • Pochvaly a stížnosti
    • Osobní údaje
    • Pro média
    • Tiskové zprávy
    • Cookies
  • jazyky
    • Czech (Czech Republic)
  •  
  • Kontakty
  • Aktuální informace
  • Pochvaly a stížnosti
  • Osobní údaje
  • Pro média
  • Tiskové zprávy
  • Cookies

Tiskové zprávy

Přehled našich tiskových zpráv

BNP Paribas Cardif Pojišťovna spustila společně s HP TRONIC pojištění nahodilého poškození a odcizení

BNP Paribas Cardif Pojišťovna představila se společností HP TRONIC novou generaci produktu Pojištění nahodilého poškození a odcizení zaměřeného na křehká a na rozbití náchylná mobilní zařízení, jako jsou mobilní telefony, tablety, notebooky či fotoaparáty.

 

Toto pojištění kryje poškození nebo úplné zničení přístroje, ke kterému došlo náhodou, nebo i poškození způsobené nešikovností nebo nedbalostí. V 90 % těchto případů se jedná o poškození displeje, na které se inovované pojištění vztahuje.  Pojištění si lze sjednat rovnou při koupi, a to na dobu jednoho nebo dvou let a platí na celém světě. HP TRONIC provozuje prodejní síť Datart a Euronics či internetový obchod Kasa.cz.

„Nové pojištění nahodilého poškození a odcizení lze sjednat již za cenu několika korun na den a pojišťuje i situace, kdy přístroj nešikovností vypadne majiteli z ruky a rozbije se nebo jej majitel nechtěně utopí ve vaně,“ říká k inovovanému pojištění Viktor Houška, ředitel produktu BNP Paribas Cardif Pojišťovny. „Další inovací je dramatické zkrácení procesu vyřízení pojistné události. Mobilní telefon je v rámci pojištění obvykle opraven do 3 pracovních dnů od odevzdání poškozeného zařízení kurýrovi,“ dodává.

V případě nahodilého poškození je přístroj na náklady pojišťovny opraven a pokud jej nelze opravit, oprava se nevyplatí nebo dojde k odcizení, zákazník získá náhradní přístroj. Zaplatí vždy pouze spoluúčast podle výše prodejní ceny. Pojišťovna neřeší amortizaci v podobě časové ceny. A pojištění kryje až dvě pojistné události za každý pojistný rok.

„Jsme rádi, že díky BNP Paribas Cardif Pojišťovně máme pro naše zákazníky k dispozici pojištění, které využijí v každodenním životě a kryje náklady spojené s opravou často drahých mobilní zařízení,“ říká Eva Kočicová, mluvčí značky Datart.

O nás
  • Naše společnost
  • Vedení společnosti
  • Výroční zprávy a finanční ukazatele
  • Skupina BNP Paribas
  • Společenská odpovědnost
Produkty
  • Pojištění osobních financí
  • Pojištění majetku a osobních věcí
  • Osobní a rodinné pojištění
  • Pojištění domácnosti
  • Informace k vybraným produktům
Nahlásit událost
  • Pojištění schopnosti splácet
  • Pojištění osobních věcí a karty
  • Pojištění nahodilého poškození, krádeže a prodloužené záruky
  • Pojištění domácnosti a odpovědnosti
  • Cestovní pojištění
  • Dokumenty ke stažení
  • Nejčastější otázky
Volná pracovní místa
Kontakty
  • Kontakty
  • Aktuální informace
  • Pochvaly a stížnosti
  • Osobní údaje
  • Pro média
  • Tiskové zprávy
  • Cookies
logo

The insurer for a changing world

  • Mapa stránek