Přejít k obsahu

Naše zkušenost

Inovace a nové technologie nám pomáhají být blíže našim partnerům a také klientům.

Skvělá znalost multikanálové distribuce

Klienti využívají moderního přístupu k informacím a i pro sjednání pojištění je důležité mít multikanálový přístup - prodejní místo, online, telefonní kontakt...

Proto s našimi partnery analyzujeme vícekanálové zákaznické cesty (tzv. Customer Journeys) daného odvětví s cílem zjistit nejvhodnější čas nabízet pojištění - z pohledu partnera i klienta.

Kanály, které patří do našeho standardního mixu

  • obchodní místa a osobní jednání
  • online (ať už pomocí webové aplikace, privání klientské zóny nebo sociálních sítí)
  • mobilní aplikace
  • telefonní kontakt (pasivní i aktivní telefonní centra, S2S)
  • ostatní nebo alternativní kanály

Tento přístup nám umožňuje vytvořit nabídku pojištění do přirozeného prostředí v příslušném odvětví a nijak tím nenarušit stávající prodejní proces. Pomáháme také při tvrobě prodejních akčních plánů na základě konkrétních dat, a také posilujeme loajalitu stávajících klientů a zákazníků.

 

Naše produkty

Navrhli jsme a postupem času zdokonalili více než 10 různých produktových řad, které vám pomohou v různých životních situacích.

Zjistěte více