Přejít k obsahu

Pojištění osobních věcí

Přehled našich pojistných produktů pro vaše domácí spotřebiče, mobilní telefon nebo jako doplňkové pojištění k bankovní kartě.

Pojištění osobních věcí

Přehled našich pojistných produktů pro vaše domácí spotřebiče, mobilní telefon nebo jako doplňkové pojištění k bankovní kartě.

Pojištění karty a osobních věcí

Pojištění platební karty a osobních věcí chrání vaši kartu spolu s věcmi, které s sebou nejčastěji nosíte. V případě potřeby vám uhradíme částku, která byla neoprávněně vyčerpána z vaší platební karty v důsledku její ztráty nebo odcizení, a také další výdaje spojené s blokací a vystavením nové karty.

Pojištění lze dále rozšířit na klíče, osobní doklady, peněženku nebo kabelku tak, abychom vám mohli navíc uhradit i náklady na pořízení nových dokladů a věcí, pokud k jejich odcizení došlo současně s platební kartou.

  • Získáte jistotu při používání platební karty - ani v případě její ztráty nebo krádeže nemusíte mít obavy z finančních ztrát.
  • Kromě neoprávněně vyčerpané částky z karty vám vyplatíme i náklady na její blokaci, vydání nové karty, ale také náklady na nové klíče a vystavení nových dokladů.
  • Pojištění sjednáte rychle a jednoduše u vaší banky, bez nutnosti návštěvy pojišťovny.

 

Pojištění prodloužené záruky

Standardní dvouletou zákonnou záruku si mužete prodloužit o jeden, dva nebo tři roky a mít tak své výrobky v záruce až po dobu pěti let. Pojištění prodloužené záruky se vztahuje na zboží z kategorie bílé a černé techniky, tedy například na ledničky, pračky, myčky, sporáky, televize, set-top boxy atd.

V případě poruchy vám zboží zdarma opravíme a pokud to nebude možné, vyplatíme vám jeho hodnotu.

  • Získáte jistotu, že zakoupené zboží budete moci v klidu používat až po dobu 5 let bez placení za případné opravy.
  • Opravy všech pojištěných výrobků jsou vždy zdarma.
  • A pokud výrobek není možné opravit, dostanete finanční prostředky, za které můžete koupit nový výrobek zcela dle vašeho výběru.
  • Pojištění sjednáte rychle a jednoduše přímo při koupi výrobku, bez nutnosti návštěvy pojišťovny.

 

Pojištění nahodilého poškození a krádeže

Pojištění nahodilého poškození a krádeže si mužete sjednat při koupi nového domácího spotřebiče nebo mobilního zařízení a v případě, že se vám neúmyslně poškodí, tak vám jej necháme opravit (v konkrétních případech může být požadována spoluúčast). Pokud by už oprava nebyla možná, dostanete od nás vyplacenou jeho časovou hodnotu nebo obdržíte náhradní zařízení.

Stejné výrobky si můžete pojistit i proti krádeži a v tom případě pak od nás dostanete vyplacenou částku, kterou můžete použít na nákup nového výrobku, nebo náhradní zařízení.

Přesnou specifikaci produktu najdete v příslušné rámcové smlouvě. Nejedná se o tzv. "all-risk" pojištění ani pojištění "na blbost".

  • Získáte jistotu, že zakoupené zboží budete moci v klidu používat.
  • A pokud výrobek není možné opravit, dostanete finanční prostředky, za které můžete koupit nový výrobek zcela dle vašeho výběru, nebo náhradní zařízení podobné vašemu rozbitému.
  • Pojištění sjednáte rychle a jednoduše přímo při koupi výrobku, bez nutnosti návštěvy pojišťovny.

 

Informace k vybraným produktům

Máte pojištění sjednané u společnosti Euronics, kasa.cz, HP Tronic nebo Datart? Připravili jsme pro vás přehlednější informace k některým z těchto produktům.

Více informací

Nahlásit událost

Stala se vám událost, kterou chcete nahlásit a nevíte jak? Přejděte do informační sekce k hlášení událostí.

Nahlásit událost

BNP Paribas Cardif Pojišťovna

Na českém trhu působíme již více než 20 let a klienty chráníme nejen při výpadku příjmů, při dlouhodobé nemoci nebo ztrátě zaměstnání.

Více o BNP Paribas Cardif