Přejít k obsahu

Poškozená elektronika

Máte sjednanou prodlouženou záruku vašich domácích spotřebičů nebo nahodilé poškození či krádež vašeho telefonu?

Mám poškozenou elektroniku

Máte rozbitý tablet nebo vám přestala fungovat pračka? Připravili jsme pro vás návod, jak v takovém případě postupovat.

Co je nahodilé poškození, resp. kdy můžete uplatnit škodní událost

xxxxxxxxxxxxx

 

Jak postupovat při nahlášení škodní události

1. K vyřízení škodní události je potřeba doložit formulář Oznámení škodní události a další nezbytné dokumenty, které jsou uvedené formuláři Oznámení škodní události, dle nastalé situace.
 

Dokumenty pro nahlášení naleznete na této stránce.

2. Všechny dokumenty vytiskněte, vyplňte a podepsané zašlete:

  • Elektronicky na: czinfo@cardif.com nebo
  • Poštou na: adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, Boudníkova 2506/1, Libeň 180 00 Praha 8

Pro urychlení šetření škodní události doporučujeme odeslat elektronicky!

3. V případě, že nemáte možnost tisku, kontaktujte naše Klientské centrum s požadavkem na zaslání formulářů, a to:

Pro urychlení zaslání nám prosím uveďte číslo smlouvy, ke které máte sjednané pojištění.

 

Co můžete očekávat ze strany pojišťovny po nahlášení

  • Jakmile je zaevidováno Oznámení škodní události, obdržíte SMS s číslem škodní události, pod kterým ji budeme řešit.
  • Pokud budeme potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, budeme vás kontaktovat. Každá škodní událost se řeší individuálně podle nastalé situace.
  • Na základě posouzení doložených dokladů obdržíte následně konečné stanovisko s vyřešením škodní události.
  • Škodní událost je vždy řešena v co možná nejkratším termínu. V případě, že od vás budeme mít všechny nezbytné doklady, trvá vyřízení škodní události kolem 5 pracovních dnů.
  • V případě, že vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesíláme pojistné plnění přímo na váš účet.