Přejít k obsahu

Pojištění osobních věcí a karty

Toto pojištění můžete uplatnit v případě krádeže osobních věcí nebo třeba zneužití vaší karty.

Pojištění osobních věcí a platebních karet

Toto pojištění můžete uplatnit v případě krádeže osobních věcí nebo třeba zneužití vaší karty.

Co je pojištění osobních věcí, resp. kdy můžete uplatnit škodní událost

Toto pojištění chrání vaši kartu spolu s věcmi, které s sebou nejčastěji nosíte. Kryjeme krádež osobních věcí a v některých případech také ztrátu. V případě potřeby vám uhradíme částku, která byla neoprávněně vyčerpána z vaší platební karty v důsledku její ztráty nebo odcizení, a také další výdaje spojené s blokací a vystavením nové karty.

 

Jak postupovat při nahlášení škodní události

1. K vyřízení škodní události je nezbytné doložit formulář Oznámení škodní události a další nezbytné dokumenty, které jsou uvedené formuláři Oznámení škodní události, dle nastalé situace.

2. Všechny dokumenty vytiskněte, vyplňte a podepsané zašlete

  • Elektronicky (stačí nascenovat nebo nafotit chytrým telefonem, případně opatřit elektronickým podpisem) na czinfo@cardif.com nebo
  • Poštou na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., Boudníkova 2506/1, Libeň 180 00 Praha 8

Pro urychlení šetření škodní události doporučujeme odeslat elektronicky.

3. V případě, že nemáte možnost tisku či máte jakékoli jiné dotazy k vašemu pojištění, kontaktujte naše Zákaznické centrum s vašim požadavkem, a to dle sjednání u partnera

  • Elektronicky na czinfo@cardif.com nebo
  • Telefonicky
    • Česká spořitelna: 234 240 250
    • Moneta Money Bank: 234 240 240
    • mBank: 234 240 340
    • Sberbank: 234 240 234
    • Equabank: 234 240 362
    • Home Credit: 542 527 528
    • Datart: 234 240 991
    • HP Tronic, Euronics, kasa.cz: 234 240 540
    • Ostatní: 234 240 234

Pro urychlení zaslání nám prosím uveďte číslo smlouvy, ke které máte sjednané pojištění.

 

Co můžete očekávat ze strany pojišťovny po nahlášení

  • Jakmile je zaevidováno Oznámení škodní události, obdržíte SMS s číslem škodní události, pod kterým ji budeme řešit.
  • Pokud budeme potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, budeme vás kontaktovat. Každá škodní událost se řeší individuálně podle nastalé situace. Preferujeme kontakt přes elektronickou poštu, který urychlí řešení škodní události.
  • Na základě posouzení doložených dokladů obdržíte následně konečné stanovisko s vyřešením škodní události.
  • Škodní událost je vždy řešena v co možná nejkratším termínu. V případě, že od vás budeme mít všechny nezbytné doklady, trvá vyřízení škodní události kolem 5 pracovních dnů.
  • V případě, že vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesíláme pojistné plnění přímo na vámi uvedený účet.

 

Dokumenty ke stažení

Všechny dokumenty ke stažení potřebné k nahlášení vaší události jsem připravili na jedno místo.

Stáhnout dokumenty