Přejít k obsahu

Pojištění domácnosti

Stala se vám škoda u vás doma? Rozbilo vaše dítě láhev vína v obchodě? Pokud ano, podívejte se, jak postupovat.

Asistenční služba

Zabouchli jste si klíče? Praskla trubka od topení a do bytu vám teče voda? Nevíte co dělat? Naše asistenční linka je tu pro vás.

Rychlá pomoc nepřetržitě na telefonním čísle: 221 586 425

                                                 

 

POJIŠTĚNÍ DOMÁCNOSTI A ODPOVĚDNOSTI

Pokud vyhoříte, prasklá vodovodní trubka vám vyplaví byt, nebo vás přijde „navštívit“ zloděj, nahlaste nám škodní událost.

 

Pojištění domácnosti

Pojištění domácnosti vám pomůže v případě:

  • Živelných pohrom jako jsou požár, povodeň, vichřice, úder blesku nebo třeba sesuv půdy
  • Vloupání, vandalismus nebo krádeže
  • Nehod a havárií jako jsou přepětí elektrické sítě, zamrznutí rozvodů apod. 

 

Pojištění odpovědnosti

Škodní událost nám nahlaste i v případě, že jste vy nebo vaši blízcí způsobili škodu na majetku nebo zdraví někoho jiného, například pokud vaše dítě rozbilo láhev vína v obchodě.

 

Jak postupovat při nahlášení škodní události

Oznámení škodní události uložte do svého počítače a přímo ve svém počítači formulář vyplňte. Poté jej vytiskněte, podepište a zašlete na naši adresu:

  • elektronicky jako přílohu e-mailu (čitelně naskenovaný nebo vyfocený mobilním telefonem) na czinfo@cardif.com
  • poštou na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s., Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8

 

V případě, že nemáte možnost tisku formuláře, kontaktujte naše Klientské centrum, formulář vám pošleme poštou. Ozvěte se nám:

Pro urychlení komunikace uveďte číslo smlouvy, ke které máte sjednané pojištění.

 

Jaké dokumenty budete potřebovat

Pro vyřízení vaší události od vás potřebujeme kromě formuláře Oznámení škodní události také: 

  • doklady prokazující vzniklou škodu (fotodokumentace apod.)
  • daňové doklady prokazující výši vzniklé škody (doklady za zničené věci apod.)
  • jiné podklady prokazující výši a vznik škody

 

Co můžete očekávat po nahlášení události

  • Po zaregistrování vašich dokumentů vám pošleme SMS s číslem vaší škodní události. 
  • Pokud od vás budeme potřebovat ještě nějaké další doklady, ozveme se vám.
  • O vyřízení vaší události vás budeme neprodleně informovat.
  • Škodní událost řešíme vždy co nejrychleji. Doporučujeme proto posílat požadované dokumenty co nejdříve, nejlépe e-mailem, urychlíte tím vyřízení vaší události.
  • V případě, že vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesíláme pojistné plnění přímo na váš účet.

Nejčastější otázky

Pokud si nevíte rady, podívejte se na odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich klientů. Věříme, že vám pomůžou i ve vaší situaci.

Nejčastější otázky