Přejít k obsahu

Pojištění domácnosti

Stala se vám škoda u vás doma? Rozbilo vaše dítě láhev vína v obchodě? Pokud ano, podívejte se, jak postupovat.

Pojištění domácnosti

Stala se vám škoda u vás doma? Rozbilo vaše dítě láhev vína v obchodě? Pokud ano, podívejte se, jak postupovat.

Kdy můžete uplatnit škodní událost z pojištění domácnosti

  • Pokud dojde k poškození vaší domácnosti z důvodu
    • Živelných pohrom
    • Vloupání, loupeže
    • Havárie apod.
  • Pokud způsobíte škodu jiné osobě
  • Pokud potřebujete rychlou asistenci v případě havárie

Více detailních informací naleznete v sekci Informace k vybraným produktům.

 

Jak postupovat při nahlášení škodní událost

1. K vyřízení škodní události je nezbytné doložit formulář Oznámení škodní události. Další nezbytné dokumenty, které je potřeba doložit, jsou uvedeny na formuláři Oznámení škodní události.

2. Všechny potřebné dokumenty vytiskněte, vyplňte a podepsané zašlete

  • Elektronicky na czinfo@cardif.com nebo
  • Poštou na BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s., Boudníkova 2506/1, Libeň 180 00 Praha 8

Pro urychlení šetření škodní události doporučujeme odeslat vše elektronicky.

3. V případě, že nemáte možnost tisku, kontaktujte naše Klientské centrum s požadavkem na zaslání formulářů

Pro urychlení zaslání nám prosím uveďte číslo smlouvy, ke které máte sjednané pojištění.

 

Co můžete očekávat ze strany pojišťovny po nahlášení

  • Jakmile je zaevidováno Oznámení škodní události, obdržíte SMS s číslem škodní události, pod kterým ji budeme řešit.
  • Pokud budeme potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, budeme Vás kontaktovat. Každá škodní událost se řeší individuálně podle nastalé situace.
  • Na základě posouzení doložených dokladů obdržíte následně konečné stanovisko s vyřešením škodní události.
  • Škodní událost je vždy řešena v co možná nejkratším termínu.

 

Dokumenty ke stažení

Všechny dokumenty ke stažení potřebné k nahlášení vaší události jsem připravili na jedno místo.

Stáhnout dokumenty