Informace pro klienty Sberbank CZ s pojištěním schopnosti splácet nebo cestovním pojištěním
Sjednaná pojištění jsou nadále platná, takže můžete hlásit pojistnou událost, a to i zpětně dle pojistných podmínek.
Pouze u cestovního pojištění k platebním kartám je nutné, aby platební karta, ke které bylo pojištění sjednané, byla i nadále platná. Pokud dojde ke zrušení platební karty, zaniká i sjednané cestovní pojištění. Informaci o zrušení platební karty zasílá klientům přímo Sberbank CZ.
Pokud nejste vůči Sberbank CZ v prodlení se splátkami, pojistné plnění vyplatíme na bankovní účet uvedený při hlášení události, a to v souladu s aktualizovanými pojistnými smlouvami. Pro ověření stavu výplaty pojistného plnění kontaktujte naši Klientskou linku na čísle +420 234 240 234 v pracovní dny od 8 do 18 hod.
Pokud máte dotaz k platbám, obracejte se prosím přímo na Sberbank CZ. Důležité informace naleznete i na speciální informační webové stránce Sberbank CZ.
Pojištění prodloužené záruky
Pojištění prodloužené záruky vám pomůže v případě poruchy spotřebiče (např. pračka, lednička, televize), na kterou by se vztahovala záruka výrobce. Získáte jistotu až na 7 let od koupě.
V jakých situacích toto pojištění využijete
Kryjeme mechanické, elektronické nebo elektrické vady spotřebičů, na které by se vztahovala zákonná záruka, avšak vada nastane až v období po jejím skončení.
Jak pojištění sjednat
Pojištění prodloužené záruky si můžete sjednat přímo při koupi nového spotřebiče.
Jak vám pojištění pomůže
V případě poruchy po záruce zajistíme opravu nebo náhradu.