Kontakty
Potřebujete poradit s nahlášením nové události, případně máte dotaz k již nahlášené události? Nebo si s námi chcete promluvit o něčem jiném?
Napište nám na czinfo@cardif.com.
Můžete nám samozřejmě i zavolat, naše Klientské centrum je Vám k dispozici na telefonním čísle 234 240 234.
Tým proškolených operátorů se Vám bude věnovat každý pracovní den od 8 do 18 hodin.
Abychom vyřídili Váš požadavek rychle, nachystejte si vždy identifikátor (rodné číslo, číslo smlouvy nebo číslo události), pod kterým Vás snadno najdeme. Vše s Vámi dokážeme vyřešit telefonicky nebo e-mailem.
Potřebujete se s námi přeci jen potkat osobně?
Osobní návštěvy jsou možné v pracovní dny od 9:00 do 16:00. Doporučujeme však nejdříve kontaktovat Klientské centrum pro sjednání termínu. Jedině tak Vám zajistíme, že nebudete muset dlouho čekat.
Pokud k nám jedete automobilem a budete parkovat poblíž budovy, prosím počítejte s úhradou parkování. Děkujeme za pochopení.