Informace pro klienty Sberbank CZ s pojištěním schopnosti splácet nebo cestovním pojištěním
Sjednaná pojištění jsou nadále platná, takže můžete hlásit pojistnou událost, a to i zpětně dle pojistných podmínek.
Pouze u cestovního pojištění k platebním kartám je nutné, aby platební karta, ke které bylo pojištění sjednané, byla i nadále platná. Pokud dojde ke zrušení platební karty, zaniká i sjednané cestovní pojištění. Informaci o zrušení platební karty zasílá klientům přímo Sberbank CZ.
Pokud nejste vůči Sberbank CZ v prodlení se splátkami, pojistné plnění vyplatíme na bankovní účet uvedený při hlášení události, a to v souladu s aktualizovanými pojistnými smlouvami. Pro ověření stavu výplaty pojistného plnění kontaktujte naši Klientskou linku na čísle +420 234 240 234 v pracovní dny od 8 do 18 hod.
Pokud máte dotaz k platbám, obracejte se prosím přímo na Sberbank CZ. Důležité informace naleznete i na speciální informační webové stránce Sberbank CZ.
Pojištění internetových rizik
Pojištění chrání vaše online platby a nákupy. Pomůže při nedoručení internetové objednávky nebo pokud budete obětí zneužití karetních údajů, zneužití internetového nebo mobilního bankovnictví včetně phishingu.
V jakých situacích toto pojištění využijete
Jak pojištění sjednat
Pojištění sjednáte rychle a jednoduše u jednoho z našich partnerů, bez nutnosti návštěvy pojišťovny jako součást pojištění každodenních rizik.
Jak vám pojištění pomůže
- Pojištění se nabízí buď samostatně, nebo současně s pojištěním platebních karet a osobních věcí.
- Poskytujeme IT asistenci odborníka, když si nevíte rady s počítačem a kryjeme i náklady na obnovu dat ze zařízení, pokud přijdete např. o rodinné fotografie.
- Pomůžeme v případě poškození vaší pověsti na internetu a máte i nárok na právní konzultaci.