Pro partnery
V České republice spolupracujeme s více než 20 partnery nejen na lokální, ale i na mezinárodní úrovni.
T-MOBILE pro jistotu splácení
Pojištění pravidelných výdajů vám pomůže pokrýt výpadek příjmu v případě dlouhodobější pracovní neschopnosti nebo ztráty zaměstnání. Zároveň vám pojištění může pomoci v případě, že vám je odcizen mobilní telefon nebo tablet.
Kdy kontaktovat pojišťovnu?
ü234 240 360
üczinfo@cardif.com
- Když dojde ke škodní události
- Když máte dotaz k již nahlášené škodní události
- Když se budete chtít zeptat na cokoliv k vašemu pojištění
Kdy bude nutné se obrátit přímo na T-mobile?
- Když máte dotaz ohledně plateb za pojištění
- Když máte dotaz k ostatním službám T-mobile
- Když potřebujete zablokovat kartu
- Když budete chtít sjednat nebo ukončit pojištění
Jaká rizika kryje pojištění T-MOBILE PRO JISTOTU SPLÁCENÍ
4 varianty pojištění s různými pojistnými částkami a limity
-
Pracovní neschopnost pojištěného následkem úrazu nebo nemoci
-
Pro uplatnění nároku je potřeba, aby pracovní neschopnost trvala alespoň 60 dní
-
-
Ztráta zaměstnání pojištěného
-
Pro uplatnění nároku je potřeba být v evidenci na úřadu práce a tato evidence musí trvat alespoň 60 dní
-
-
Hospitalizace a rekonvalescence pojištěného pokud je pojištěný OSVČ
-
Pro uplatnění nároku je potřeba, aby hospitalizace trvala minimálně 7 dnů
-
-
Pojištění zneužití SIM karty
-
Pojistnou událostí je zneužití SIM karty v důsledku odcizení nebo ztráty mobilního telefonu nebo tabletu
-
-
Pojištění odcizení mobilního telefonu nebo tabletu
-
Pojistnou událostí je odcizení mobilního telefonu nebo tabletu pojištěného (který však není starší než 24 měsíců) a odcizení bylo hlášeno Policii ČR
-
Varianta |
Cena pojištění |
Pracovní neschopnost |
Ztráta zaměstnání |
Hospitalizace a rekonvalescence |
Zneužití SIM karty * |
Odcizení mobilního telefonu/tabletu |
A |
39 Kč |
1 000 Kč měsíčně až po dobu 6 měsíců |
1 000 Kč měsíčně až po dobu 6 měsíců |
100 Kč denně po dobu až 30 dní hospitalizace a 15 dní rekonvalescence |
Až do 6 000 Kč |
NE |
B |
69 Kč |
2 000 Kč měsíčně až po dobu 6 měsíců |
2 000 Kč měsíčně až po dobu 6 měsíců |
200 Kč denně po dobu až 30 dní hospitalizace a 15 dní rekonvalescence |
Až do 6 000 Kč |
NE |
C |
119 Kč |
4 000 Kč měsíčně až po dobu 6 měsíců |
4 000 Kč měsíčně až po dobu 6 měsíců |
400 Kč denně po dobu až 30 dní hospitalizace a 15 dní rekonvalescence |
Až do 6 000 Kč |
NE |
D |
169 Kč |
4 000 Kč měsíčně až po dobu 6 měsíců |
4 000 Kč měsíčně až po dobu 6 měsíců |
400 Kč denně po dobu až 30 dní hospitalizace a 15 dní rekonvalescence |
Až do 4 000 Kč |
Až do 8 000 Kč |
* jednou ročně
Více informací o produktu, vč. VPP a Rámcové smlouvy, naleznete na stránkách Pro jistou splácení
Nahlášení události
- Kdy pojišťovnu kontaktovat:
- V případě, že vaše pracovní neschopnost nebo ztráta zaměstnání trvá alespoň 60 kalendářních dní
- V případě, že vaše hospitalizace trvá alespoň 7 dnů
- V případě, že došlo ke zneužití SIM karty v důsledku odczení či ztráty mobilního telefonu
- V případě, že došlo k odcizení mobilního telefonu nebo tabletu
- Jak nahlásit událost:
- Vyplňte formulář Oznámení škodní události dle rizika, které chcete uplatnit. Formuláře jsou k dispozici ve spodní části. V případě, že nemáte možnost tisku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky, rádi Vám formulář zašleme
- Doklady, které potřebujeme k vyřízení události, jsou uvedeny vždy na formuláři Oznámení škodní události
- Vyplněný a podepsaný formulář s doklady nám zašlete ideálně e-mailem, pro urychlení šetření. Pokud nemáte možnost odeslání e-mailem, odešlete dokumenty poštou.
- < >@cardif.com
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- Co můžete následně očekávat od pojišťovny:
- Jakmile obdržíme Oznámení škodní události, zašleme vám SMS s jejím číslem
-
Naše rychlost při šetření události se odvíjí od toho, jak rychle nám veškeré potřebné doklady dodáte, proto platí pravidlo, čím dříve, tím lépe. Pokud nám nějaký doklad bude chybět, ozveme se vám.
-
Na základě posouzení doložených dokladů vám následně zašleme vyjádření
-
I přes to, že jsme naše pojištění zbavili zbytečných výluk a omezení, je zde několik situací, na které se pojistná ochrana u některých produktů nemusí vztahovat:
-
Pokračování a opakování nemocí, následky nemocí nebo úrazu, ke kterým došlo před počátkem pojištění, a byly diagnostikovány nebo se projevily před počátkem pojištění
-
Degenerativní onemocnění páteře a jejich přímé a nepřímé důsledky, včetně výhřezu meziobratlové ploténky a s tím souvisejících obtíží, a to i v případě, že vyvolávajícím momentem těchto obtíží byl úraz. (Tato výluka se však nevztahuje na případy jasně prokázaného úrazového mechanismu, který byl prokázán odborným vyšetřením včetně doložitelného průkazu zobrazovacími vyšetřeními)
-
Ztráta zaměstnání, k níž dojde z vlastní vůle pojištěného nebo pro porušení povinností vyplývajících z právních předpisů (vyjma důvodů uvedených v podmínkách)
-
Ztráta zaměstnání a Hospitalizace, ke kterým došlo do 90 dnů od počátku pojištění
-
V případě zneužití SIM karty je vzniklá škoda krytá maximálně do 48 hodin před podáním žádosti o blokaci SIM
-
Zneužití SIM karty, která není v odczizeném mobilním telefonu nebo tabletu
-
V případě odcizení mobilního telefonu nebo tabletu z motorového vozidla zaparkovaného na veřejném místě mezi 22. hodinou večerní a 6. hodinnou ranní
-