Přejít k obsahu
  • O nás
  • Produkty
  • Nahlásit událost
  • Volná pracovní místa
  • Kontakty
    • O nás
    • Produkty
    • Nahlásit událost
    • Volná pracovní místa
    • Kontakty
logo

The insurer for a changing world

  • Hlavní stránka
  • O nás
    • Naše společnost
    • Vedení společnosti
    • Výroční zprávy a finanční ukazatele
    • Skupina BNP Paribas
    • Společenská odpovědnost
  • Produkty
    • Pojištění osobních financí
    • Pojištění majetku a osobních věcí
    • Osobní a rodinné pojištění
    • Pojištění domácnosti
    • Informace k vybraným produktům
  • Nahlásit událost
    • Pojištění schopnosti splácet
    • Pojištění osobních věcí a karty
    • Pojištění nahodilého poškození, krádeže a prodloužené záruky
    • Pojištění domácnosti a odpovědnosti
    • Cestovní pojištění
    • Dokumenty ke stažení
    • Nejčastější otázky
  • Volná pracovní místa
  • Kontakty
    • Kontakty
    • Aktuální informace
    • Pochvaly a stížnosti
    • Osobní údaje
    • Pro média
    • Tiskové zprávy
    • Cookies
  • jazyky
    • Czech (Czech Republic)

Souhlas

Více informací o udělených souhlasech naleznete na této stránce

Plné znění souhlasu

Odesláním tohoto formuláře:

  • beru na vědomí, že v souladu se souhlasem uděleným při sjednání pojištění a v souladu s § 2828 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a s čl. 9 odst. 2 písm. f) nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), tzv. GDPR, je i pro účely šetření a likvidace škodní respektive pojistné události pojistitel nebo jím pověřený provozovatel zdravotnického zařízení oprávněn získávat informace o mém zdravotním stavu prostřednictvím lékařských zpráv a zdravotnické dokumentace vyžádaných od kteréhokoli poskytovatele zdravotních služeb, který mi poskytnul zdravotní službu;
  • souhlasím s tím, aby si pojistitel vyžádal údaje o mém zdravotním stavu na základě lékařských zpráv či zdravotnické dokumentace, které si vyžádá od poskytovatele zdravotních služeb a zprošťuji je jejich zákonné povinnosti mlčenlivosti o skutečnostech, které se dozvěděli v souvislosti s poskytováním zdravotních služeb mé osobě;
  • zplnomocňuji pojistitele, aby si vyžádal informace od zdravotní pojišťovny o službách hrazených z veřejného zdravotního pojištění, které mi byly poskytnuty;
  • souhlasím s tím, že se na žádost pojistitele podrobím absolvování prohlídky nebo lékařského vyšetření provedeného lékařským zařízením, které pojistitel určí;
  • souhlasím s tím, aby pojistitel zjišťoval údaje o mém nemocenském a důchodovém pojištění, a zbavuji orgány sociálního zabezpečení povinnosti zachovávat o těchto údajích mlčenlivost.

 

Udělené souhlasy slouží k rychlejší komunikaci s poskytovateli zdravotních služeb, jakož i s orgány sociálního zabezpečení, přispívají k rychlejšímu a efektivnějšímu šetření oznamované události a šetří tak i Vaše výdaje.

V případě vzniku pochybností ohledně identifikace odesílatele tohoto formuláře může pojistitel požadovat doplnění v písemné listinné formě.

Podrobné podmínky zpracování osobních údajů naleznete v Informaci o zpracování osobních údajů, která je k dispozici na www.cardif.cz v sekci Osobní údaje.

 

Pokud mi vznikne právo na pojistné plnění, žádám o jeho poukázání na výše uvedené bankovní spojení. Pokud uvádím pro výplatu pojistného plnění účet jiné osoby, musím ji seznámit s tím, že dojde ke zpracování jejích osobních údajů, jak bude zpracování probíhat a poskytnout jí Informaci o zpracování osobních údajů. Dále se zavazuji informovat ji o tom, že údaje budou zpracovávány i za účelem boje proti pojišťovacím podvodům, praní špinavých peněz nebo financování terorismu a plnění povinností souvisejících s mezinárodními sankcemi a embargy.

Za účelem mimosoudního řešení sporu v neživotním pojištění se lze obrátit na Českou obchodní inspekci (www.adr.coi.cz). Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou. Spory mezi spotřebitelem a pojišťovnou, které patří do pravomoci soudů, při nabízení nebo poskytování životního pojištění, je oprávněn rozhodovat také finanční arbitr. Více informací naleznete na www.financniarbitr.cz. Další možností pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v oblasti neživotního pojištění je i Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven. Více informací naleznete na www.ombudsmancap.cz.

O nás
  • Naše společnost
  • Vedení společnosti
  • Výroční zprávy a finanční ukazatele
  • Skupina BNP Paribas
  • Společenská odpovědnost
Produkty
  • Pojištění osobních financí
  • Pojištění majetku a osobních věcí
  • Osobní a rodinné pojištění
  • Pojištění domácnosti
  • Informace k vybraným produktům
Nahlásit událost
  • Pojištění schopnosti splácet
  • Pojištění osobních věcí a karty
  • Pojištění nahodilého poškození, krádeže a prodloužené záruky
  • Pojištění domácnosti a odpovědnosti
  • Cestovní pojištění
  • Dokumenty ke stažení
  • Nejčastější otázky
Volná pracovní místa
Kontakty
  • Kontakty
  • Aktuální informace
  • Pochvaly a stížnosti
  • Osobní údaje
  • Pro média
  • Tiskové zprávy
  • Cookies
logo

The insurer for a changing world

  • Mapa stránek