Mall.cz - Nahodilé poškození, krádež a prodloužená záruka
Jak postupovat při nahlášení škodní událost
- K vyřízení škodní události je nezbytné doložit formulář Oznámení škodní události a další nezbytné dokumenty, které jsou uvedené formuláři Oznámení škodní události, dle nastalé situace.
- Všechny dokumenty vytiskněte, vyplňte a podepsané zašlete:
-
- Elektronicky na czinfo@cardif.com nebo
- Poštou na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- Elektronicky na czinfo@cardif.com nebo
Pro urychlení šetření škodní události doporučujeme odeslat elektronicky.
V případě, že nemáte možnost tisku, kontaktujte naše Zákaznické centrum s požadavkem na zaslání formulářů poštou, a to:
- Elektronicky: czinfo@cardif.com nebo
- Telefonicky: 234 240 420 234
Pro urychlení zaslání nám prosím uveďte číslo smlouvy, ke které máte sjednané pojištění.
Co můžete očekávat ze strany pojišťovny po nahlášení
- Jakmile je zaevidováno Oznámení škodní události, obdržíte SMS s číslem škodní události, pod kterým ji budeme řešit. Zároveň obdržíte e-mailem nebo poštou (podle zvolené formy komunikace) instrukce nebo informace k procesu opravy zařízení.
- Pokud budeme potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, budeme vás kontaktovat. Každá škodní událost se řeší individuálně podle nastalé situace.
- Na základě posouzení doložených dokladů (především diagnostiky vašeho poškozeného zařízení) obdržíte následně konečné stanovisko s vyřešením škodní události.
- Škodní událost je vždy řešena v co možná nejkratším termínu. V případě, že od vás budeme mít všechny nezbytné doklady, trvá vyřízení rozhodnutí o škodní události kolem 25 pracovních dnů.
- V případě, že vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesíláme pojistné plnění přímo na váš účet uvedený v Oznámení škodní události.
Dokumenty ke stažení