Mall.cz - Nahodilé poškození, krádež a prodloužená záruka

 

Jak postupovat při nahlášení škodní událost

  •  
    • Poštou na adresu BNP Paribas Cardif Pojišťovna, Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5 – Smíchov


Pro urychlení šetření škodní události doporučujeme odeslat elektronicky.

V případě, že nemáte možnost tisku, kontaktujte naše Zákaznické centrum s požadavkem na zaslání formulářů poštou, a to:

  • Elektronicky: czinfo@cardif.com nebo
  • Telefonicky: 234 240 420 234

 

Pro urychlení zaslání nám prosím uveďte číslo smlouvy, ke které máte sjednané pojištění.


Co můžete očekávat ze strany pojišťovny po nahlášení

  • Jakmile je zaevidováno Oznámení škodní události, obdržíte SMS s číslem škodní události, pod kterým ji budeme řešit. Zároveň obdržíte e-mailem nebo poštou (podle zvolené formy komunikace) instrukce nebo informace k procesu opravy zařízení.
  • Pokud budeme potřebovat doložit ještě nějaké další doklady, budeme vás kontaktovat. Každá škodní událost se řeší individuálně podle nastalé situace.
  • Na základě posouzení doložených dokladů (především diagnostiky vašeho poškozeného zařízení) obdržíte následně konečné stanovisko s vyřešením škodní události.
  • Škodní událost je vždy řešena v co možná nejkratším termínu. V případě, že od vás budeme mít všechny nezbytné doklady, trvá vyřízení rozhodnutí o škodní události kolem 25 pracovních dnů.
  • V případě, že vám vznikne nárok na pojistné plnění, odesíláme pojistné plnění přímo na váš účet uvedený v Oznámení škodní události.

 


Dokumenty ke stažení