Data Management Support

Práce na pozici Data Management Support je administrativní činností zaměřenou především na práci s PC - vyhledávání informací v interním systému společnosti, komunikace s úřady státní správy,  reporting, zpracovávání došlé pošty.

 

Náplň pracovní činnosti

  • Kontrola klientů i dodavatelů na vstupu i po zpracování pojistné události a následné odeslání plateb k proplacení
  • Zpracování a zadání k proplacení pokladních dokladů a faktur za lékařské zprávy
  • Kontrola dodavatelů (lékařů a právnických osob)
  • Kontrola správně zadaných čísel účtu
  • Kontrola a párování plateb vinterním systému
  • Příprava žádostí o součinnost (Policie ČR, OSSZ, Insolvenční správci a Exekutoři)
  • Zpracování došlé pošty - výpomoc zákaznickému centru

 

Kvalifikační a odborné požadavky na uchazeče

  • Min. SŠ vzdělání ideálně ekonomického zaměření
  • Základní znalost na PC (MS Excel, MS Word)
  • Výborný psaný i mluvený projev
  • Základní znalost AJ

 

Osobnostní požadavky na uchazeče

  • Odpovědný přístup k práci
  • Chuť učit se novým věcem
  • Zájem rozšiřovat si znalosti/dovednosti
  • Týmový duch

 

Nabízíme

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Zajímavou, perspektivní práci s možností profesního růstu a osobní realizace
  • Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
  • Širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů

 

Zaujala Vás tato pozice? Pokud ano, neváhejte zaslat svůj životopis na czkariera@cardif.com nebo na tereza.souckova@cardif.com.