Office Manager

Pracovní náplň

  • Připravovat a organizovat schůzky představenstva, dozorčí rady a valné hromady, včetně kompletace podkladů pro jednání těchto orgánů. Kompletovat zápisy z těchto schůzek
  • Vést evidenci firemních předpisů, dokumentů a smluv (zápisy z jednání představenstva, dozorčí rady, rozhodnutí akcionáře, vnitřních směrnic, skupinových metodik apod.)
  • Vést evidenci smluv s obchodními partnery (včetně ukládání nascanovaných podepsaných smluv na dedikovaný disk)
  • Zajišťovat příjem pošty a odesílání pošty včetně její evidence, distribuce uvnitř společnosti a administrativou s ní spojenou
  • Zajišťovat ukládání firemních kopií dat do bankovního sejfu
    Spravovat vozový park
    Spravovat hlasové a datové služby poskytované mobilním operátorem a zajišťovat komunikaci ohledně změn v nastavených službách
  • Sestavovat rozpočet a sledovat náklady na nákup kancelářských potřeb, poštovních poplatků, cenin a kurýrních služeb
  • Zajišťovat objednávky a nákup nápojů

 

Očekáváme

  • Praxi na obdobné pozici min. 3 - 5 let (praxe v mezinárodní společnosti výhodou)
  • Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem
  • Velmi dobré organizační schopnosti
  • Schopnost prioritizovat úkoly
  • Samostatnost
  • Příjemné a proklientské vystupování
  • Pozitivní přístup

 

Nabízíme

  • Zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Zajímavou, perspektivní práci s možností osobní realizace
  • Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
  • Nadstandardní zaměstnanecké benefity
  • Nástup ihned/dohodou

 

V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete svůj životopis a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na: eva.strakova@cardif.com.