Co mám dělat, když ....


... chci nahlásit pojistnou událost?

Obraťte se na Zákaznické centrum BNP Paribas Cardif Pojišťovny, kde se od našich operátorů dozvíte, jaké doklady budete potřebovat a jak bude proces zpracování a likvidace pojistné události vypadat.

 

 

 

... když už jsem nahlásil pojistnou událost a chci vědět, kdy můžu očekávat pojistné plnění?

Každou pojistnou událost se snažíme vyřešit v co možná nejkratší době, abychom mohli pomoci našim klientům v jejich těžké životní situaci. Doporučujeme Vám tedy vyčkat na naši odpověď. Případně se samozřejmě můžete obrátit na naše zákaznické centrum.

 

 

... chci nahlásit pojistnou událost, která se stala už před několika měsíci?

Všem klientům doporučujeme nahlásit pojistnou událost co nejdříve. Pokud se k tomu ale dříve nedostanete, nic se neděje, pojistnou událost můžete nahlásit až do 4 let po tom, co se stala (v případě úmrtí dokonce až 11 let zpětně).

 

 

... již nějaké pojištění mám, ale něčemu konkrétnímu nerozumím a potřebuji se zeptat?

Budeme rádi, pokud nás budete kontaktovat na našem Zákaznickém centru na výše uvedených kontaktech, kde Vám naši operátoři rádi poradí. Pokud budete chtít, tak s dotazy ke sjednanému pojištění se můžete samozřejmě obracet i na zákaznická centra našich obchodních partnerů, kde jste si pojištění sjednal/a.



... si chci sjednat pojištění od BNP Paribas Cardif Pojišťovny?

BNP Paribas Cardif Pojišťovna nabízí všechny své produkty prostřednictvím svých obchodních partnerů, kterými jsou banky, finanční instituce, telefonní operátoři či maloobchodní sítě, v jejichž pobočkách a prodejnách si naše produkty můžete sjednat.



... když si chci sjednat pojištění, ale v minulém roce jsem byl několikrát nemocný?

Pokud jste teď již zdravý/zdravá a nejste aktuálně v pracovní neschopnosti, pojištění si sjednat můžete, ale upozorňujeme Vás, že pojištění se nebude vztahovat na nemoci, se kterými jste se léčil/a před sjednáním pojištění. To samé platí i v případě úrazů - pojištění se nebude vztahovat na pracovní neschopnost nebo hospitalizaci v nemocnici, které vznikly jako následek úrazů, které se Vám staly před sjednáním pojištění.

 

 

... si chci prostudovat detailní podmínky pojištění, ale nevím, kde je najdu?

Detailní podmínky ke konkrétnímu pojištění najdete vždy na webových stránkách nebo na pobočce našeho obchodního partnera - tedy banky, finanční instituce, telefonního operátora nebo obchodu, kde si zároveň můžete naše pojištění sjednat. Všechny podmínky pojištění najdete v Rámcové pojistné smlouvě a Všeobecných pojistných podmínkách, které se vždy vážou ke konkrétnímu pojistnému produktu.

 

 

... se mi stal pracovní úraz? Vztahuje se pojištění i na něj?

Pokud se pojištění, které máte sjednáno, vztahuje i na případ úrazu, určitě pojistnou událost nahlaste.  Pro nás není podstatné, zda se jedná o pracovní úraz.

 

 

... jsem alergik, ale rád bych se pojistil? Splňuji i tak podmínku pojištění, že jsem zdráv?

Ano, splňujete. Alergii jako jediné chronické onemocnění akceptujeme, takže pojistit se můžete.

 

 

... jsem právě ve zkušební době u nového zaměstnavatele a rád/a bych si sjednal/a pojištění pro případ ztráty zaměstnání?

Pojištění pro případ ztráty zaměstnání si mohou sjednat klienti, kteří jsou zaměstnaní na dobu neurčitou a nejsou právě ve zkušební době nebo ve výpovědní lhůtě, takže doporučujeme se sjednáním pojištění počkat až po skončení zkušební doby.

 

 

...chci podat stížnost?

Pro odeslání stížnosti můžete využít náš webový formulář, kde můžete svou stížnost specifikovat. Případně můžete také využít naši emailovou adresu czinfo@cardif.com.